Wysoki cukier i ciąża cd..

1. Data: 2003-05-13 05:18:54

Temat: Wysoki cukier i ciąża cd..
Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich

Wyniki mi sie polepszaja mam 159 cukru po jedzeniu (dieta bezsolna i
cukrzycowa), ale doszły mnie słuchy ze dla dziecka jest stan takiego poziomu
cukru bardzo niezdrowy i moze dojsc do ciecia cesarsiego??

Co o tym myslicie

2. Data: 2003-05-13 06:15:33

Temat: Re: Wysoki cukier i ciąża cd..
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 13 May 2003, magda wrote:

> Wyniki mi sie polepszaja mam 159 cukru po jedzeniu (dieta bezsolna i
> cukrzycowa), ale doszły mnie słuchy ze dla dziecka jest stan takiego poziomu
> cukru bardzo niezdrowy i moze dojsc do ciecia cesarsiego??

Magda,
porozmawiaj z lekarzami, ktorzy sie Toba opiekuja.
Na prawde, podajesz pojedyncze wyniki poziomu cukru we krwi
i oczekujesz odpowiedzi.
To jest problem do Twojego przedyskutowania z lekarzami
ktorzy cie diagnozowali, badali i beda prowadza ciaze

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

3. Data: 2003-05-13 14:14:33

Od: "Tadeusz" <t...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
poziomu
| cukru bardzo niezdrowy i moze dojsc do ciecia cesarsiego??

z tym niezdrowym to nie tak wprost, dziecko rosnące
na takim cukrze będzie duże (stąd zagrożenie cesarką)
ale niedojrzałe (mniej rozwiniete niż wskazywałyby na to wymiary)

Najpoważniejszą komplikacja może być zapaść cukrzycowa dziecka
po porodzie, bo jego organizm przyzwyczaja się do dużego poziomu
cukru "serwowanego" przez matkę i produkuje dużo insuliny.
Po porodzie cukru zabraknie a insulina potrzebować będzie
kilku dni na dostosowanie poziomu do "nowych" warunków ...

Poza tym jest pewne niebezpieczeństwo podatnosci dziecka na cukrzyce.

Dziwię się że przy tak wysokim cukrze lekarz nie zaordynował
insulinoterapii,
(z drugiej strony nie piszesz jak długo masz dietę)

Proponuje wyzytę w specjalistycznej poradni (taka jest np w szpitalu na
Karowej w DC)

Tadeusz

4. Data: 2003-05-13 20:19:00

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 13 May 2003, Tadeusz wrote:

> Dziwię się że przy tak wysokim cukrze lekarz nie zaordynował
> insulinoterapii,

to byl cukier po jedzeniu (nie wiemy czy godzine czy dwie)

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz