Wysokie oczkowanie

41. Data: 2008-05-06 11:06:41

Temat: Re: Wysokie oczkowanie
Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bpjea napisał:

> Jesli Mirzan ma efekty ze zwykla tasma izolacyjna,

Ja też mam efekty, i moi znajomi.
Dla mnie izolacyjna jest wygodniejsza w użyciu
niż ta z zestawu do szczepienia. Jest elastyczna, nie trzeba wiązać .
Ja tak amatorsko zabawiam się :-), zawodowcy może innej taśmy potrzebują.

Pozdrawiam, Barbara

42. Data: 2008-05-06 19:31:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 06 May 2008 21:32:28 +0200, JerzyN napisał(a):

> Prezerwatywy lepsze i skuteczniejsze, szczególnie zużyte. Hormony!
> ;-)

To używaj na zdrowie, może się mutanta-dawcy mózgu na gałązce doczekasz,
jak masz takie silne [hormony].
--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl., podany także w nagłówku.

43. Data: 2008-05-06 19:32:28

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

I[....]a pisze:

> [...]
> ją tylko rozcina żyletką po przeciwnej stronie oczka/zrazu i gotowe.

Prezerwatywy lepsze i skuteczniejsze, szczególnie zużyte. Hormony!
pozdr. Jerzy

44. Data: 2008-05-06 19:37:46

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kresowiec pisze:

> Tymczasowo cwicze ta slodka jarzebine, bo tylko ta mam. Ale moze kiedys
> dojda te dziwaki Miczurina. W Holandii znalazlem za pol ceny albo nawet
> lepiej co w Niemczech. Jesli koszty wysylki beda o.k. albo mi ktos
> przywiezie to sobie zamowie. Moze tez zdobede te "enerdowskie" slodkie
> jarzebiny, o ktorych swego czasu pisalem. W piatek telepie sie do
> Berlina i zapytam, czy maja takie male pasujace do kombi.

Następnym razem kup se kombi amerykańskie, z reguły mają otwierane szyby.
;-)
--
pozdr. Jerzy

45. Data: 2008-05-06 19:44:38

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

I[...]a pisze:

> To używaj na zdrowie, może się mutanta-dawcy mózgu na gałązce doczekasz,
> jak masz takie silne [hormony].

Nie używam tego świństw od zarania, bo nie lubię smrodu spalonej gumy.
A do celów ogrodniczych wolę taśmę (ciach reklama).
;-)
--
pozdr. Jerzy

46. Data: 2008-05-07 06:16:26

Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN schrieb:

> Następnym razem kup se kombi amerykańskie, z reguły mają otwierane szyby.
> ;-)
Niektore niemieckie tez a w dodatku odstepy miedzy czesciami karoserii
sa rowne. Tak wlasciwie to ja mam amerykanskie kombi tylko, ze w Belgii
produkowane. Nie znosze niemieckich samochodow. Nie, ze mam cos
przeciwko Niemcom. Sa produkty niemieckie, ktore bardzo sobie cenie. Ale
nie chce przypominac milionow meskich Polakow, ktorzy uzywaja slowa
szwab czy szkop pielegnujac wlasne kompleksy a gotowi uciac sobie jedno
jajko, zeby tylko miec markowe niemieckie auto. W dalszym ciagu sni mi
sie van, gdzie rosliny mozna na stojaco przewozic. Niestety moja pani
kanclerz dzielaca ze mna loze i ogrod mowi, ze to nie rentowne. (Czy
tego nie daloby sie podciagnac pod antypolskie wystapienia?).

Irek

47. Data: 2008-05-07 06:53:39

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"JerzyN" <0...@m...pl> wrote in message

> Prezerwatywy lepsze i skuteczniejsze, szczególnie zużyte. Hormony!

Dozowane przez uszy?

48. Data: 2008-05-08 17:20:19

Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kresowiec" <i...@t...de> napisał w wiadomości

> [...]
> kanclerz dzielaca ze mna loze i ogrod mowi, ze to nie rentowne. (Czy tego
> nie daloby sie podciagnac pod antypolskie wystapienia?).

Jak dobrze się postarać, to się da :-) Że też ta Twoja taka wyrachowana :-)

Pozdrawiam Krycha.

49. Data: 2008-05-09 19:43:09

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krycha pisze:
> Użytkownik "Kresowiec" <i...@t...de> napisał w wiadomości
>
> (...) W dalszym ciagu sni mi
>
> Jak dobrze się postarać, to się da :-) Że też ta Twoja taka wyrachowana :-)

Napisał przecież "pani kanclerz" czyli jak pani kanclerz Prusaczka i tym
samym niewyrachowana tylko ma to w genach.
;-)

--
pozdr. Jerzy

50. Data: 2008-05-10 03:12:26

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Miącz" <s...@i...te.ria.pl> napisał w wiadomości

> [...] Jest elastyczna, nie trzeba wiązać .
> Ja tak amatorsko zabawiam się :-), zawodowcy może innej taśmy potrzebują.

Normalna tasma do szczepienia nie jest elastyczna?
W przyszlym tygodniu pochodze po sklepach i zobacze co maja. Zwykla
izolacyjna juz mam; dobrze klei i dobrze sie trzyma.
Przez siec raczej tasmy zamawiac nie bede - tez podchodze do tego amatorsko.
Chce przetestowac letnie szczepienie sposobem najmniej uciazliwym.

Pozdrawiam,
Bpjea

Kora dekoracyjna
ufo