Wywiad z Trollem

1. Data: 2018-02-23 11:26:37

Temat: Wywiad z Trollem
Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Chciałem zapytać tutejszych trolli czemu zamieszczają tu teksty nie mające żadnego
związku z tematyką grupy. Choćby te ostatnie na temat faszyzmu w różnych krajach
europejskich, ale też odnoszące się do bieżącej polityki czy też bezpośrednio do osób
piszących bez względu na to co piszą? Przy okazji chciałem zapytać użytkownika XL
czemu jego większość wypowiedzi jest tak agresywna, że praktycznie uniemożliwia
jakąkolwiek dyskusję.

2. Data: 2018-02-23 14:01:33

Temat: Re: Wywiad z Trollem
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> [...]
> większość wypowiedzi jest tak agresywna, że praktycznie uniemożliwia jakąkolwiek

Dla Ciebie, trollu, zwykła historyczna wiedza jest ,,agresywna" - bo do tej
pory nigdy nie miałeś z nią styczności. Wydelikaciłeś się na tym
niemieckim, włoskim, hiszpańskim, francuskim i żydowskim jadle, a brak
nauki z historii to dla ciebie nieistotny szczegół, którego brak nie jest w
stanie cię zubożyć - jesteś niewolnikiem.

--
XL

3. Data: 2018-02-23 16:22:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> niemieckim, włoskim, hiszpańskim, francuskim i żydowskim jadle, a brak
> nauki z historii to dla ciebie nieistotny szczegół

więc taki

> brak nie jest w
> stanie cię zubożyć - jesteś niewolnikiem.

J.w.

--
XL

4. Data: 2018-02-23 19:28:34

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Nie o to pytałem. Spróbuj przeczytać ze zrozumieniem. Przecież jesteś inteligentny.

5. Data: 2018-02-24 11:41:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> Nie o to pytałem. Spróbuj przeczytać ze zrozumieniem. Przecież jesteś inteligentny.

A.

--
XL

6. Data: 2018-02-24 17:13:56

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-23 o 11:26, z...@g...com pisze:
> [...]
czemu jego większość wypowiedzi jest tak agresywna, że praktycznie uniemożliwia

Strasznie chujowe wejście na grupę. Tych których uważasz za trolli nie
sprowokowałeś, pozostałych nie zaciekawiłeś.

Dębska

7. Data: 2018-02-24 17:58:25

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

>Strasznie chujowe wejście na grupę. Tych których uważasz za trolli nie
>sprowokowałeś, pozostałych nie zaciekawiłeś.

Znów kłamiesz, nic nowego - iksele uważa za trolla, i iksela od razu z
paszczo wyskoczyła. No ale po poszukującego silnego pana przemysława
dębskiego nikt nie spodziewa się umiejętności rozumienia słowa pisanego.
Kontynuuj zdziro.

8. Data: 2018-02-24 18:52:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> No ale po poszukującego silnego pana przemysława dębskiego nikt nie
> spodziewa > się umiejętności rozumienia słowa pisanego.

Czy ktoś zrozumiał to ,,słowo pisane" powyżej? - proszę o jakieś przystępne
tłumaczenie ?

--
XL

9. Data: 2018-02-24 21:57:11

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.02.2018 o 18:52, XL pisze:

> Czy ktoś zrozumiał to ,,słowo pisane" powyżej? - proszę o jakieś
> przystępne tłumaczenie ?

Domniemać tylko można.;)
Widać że Ghostek jest na odlocie.:)

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018

10. Data: 2018-02-24 22:12:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> Domniemać tylko można.;)
> Widać że Ghostek jest na odlocie.:)

Wywinął kozła przez swoje ambicje.
I tyle.

--
XL

Vive la France!
E viva Espa?a!
dla Zbigniewa Gotkiewicza upominek - rzecz o trollach;)
Co nas czeka?
Fundament mojej Teorii Wszystkiego