Wzór na sweterek dla dziewczynki - biały

1. Data: 2007-01-26 11:44:23

Temat: Wzór na sweterek dla dziewczynki - biały
Od: <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkie forumowiczki
Podziwiam te Wasze dzieła i zachwycam się.
Może wśród przepastnych zbiorów - wzorów znajdziecie
dla mnie wzór na sweterek taki do komunii dla dziewczynki?
Szukałam na forum ale nie znalazłam.
Proszę...
Pozdrawiam
Agnieszka

2. Data: 2007-01-26 12:00:29

Temat: Re: Wzór na sweterek dla dziewczynki - biały
Od: "KasiaKC" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W najnowszej burdzie jest taki sweterek i inne komunijne stroje. Mam zamiar
sobie kupić. Jeżeli chcesz to ci przeskanuje.
http://www.burdamode.com/Kinder,1270777-1000019-1462
122-1462133-1462311,deDE
.html
Pozdrawiam
Kasia kc

3. Data: 2007-01-26 12:11:00

Od: <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ojej, faktycznie dzisiaj jest 26, pędzę kupić Burdę.
Dziękuję za przypomnienie, kupię w oryginale, zawsze przyda się na inne
okazje.
Serdeczne dzięki
Pozdrawiam
Agnieszka

4. Data: 2007-01-28 12:23:22

Od: "Mampka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A sweterki są na szydełko czy na druty? Możesz podesłać mi zdjęcie
przykładowego sweterka/ pelerynki, bez schematów tylko fotkę ? Bo nie mam w
okolicy saloniku prasowego, żeby obejrzeć. Komunia co prawda za rok a ja nie
umiam jeszcze dobrze drutami władać, wolę szydełko. Jak będzie coś ciekawego
to też sobie kupię, tylko w moim kiosku muszę kupować w ciemno bez
oglądania.

pozdrawiam
Mampka

5. Data: 2007-01-28 13:32:20

Od: "KasiaKC" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mampka" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
ciekawego
> to też sobie kupię, tylko w moim kiosku muszę kupować w ciemno bez

Sweterek jest na szydełko. W swoim poprzednim poście podałam link gdzie
można obejrzeć modele na www.burdamode.com
Pozdrawiam
Kasia

6. Data: 2007-01-28 17:44:51

Od: "Aga " <y...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

KasiaKC <k...@i...pl> napisał(a):

> Sweterek jest na szydełko. W swoim poprzednim poście podałam link gdzie
> można obejrzeć modele na www.burdamode.com
srednio mi dziala ta stronka :( Czy w tym numerze oprocz sweterka jest cos
szydelkowego?
bo ja nie szyje, wiec dla jednego sweterka to mi sie nie oplaca kupowac :)

pozdr
yas

7. Data: 2007-01-28 18:58:39

Od: "Mampka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tamten link nie zadziałał stąd moja prośba, bo ja po niemiecku tak nie
bardzo. Nic to poszukam sobie w kiosku.
pozdrawiam
Asia

[szydełko] szukam kwiatka
[XXX] Wielkanocna (nowa) Sabrina Robotki Extra
gazetki szydełkowe do sciągnięcia w zipie
zdjęcia ze spotkania w Katowicach
[szydelko] Troszke sie chwale ;-)