Wzorek z PO na serwerze Mongi

1. Data: 2002-03-25 08:12:32

Temat: Wzorek z PO na serwerze Mongi
Od: "Justyna Goworek" <j...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
Wrzucilam na serwer wzorek Hot-Cold z PO. Jest to obrazek z serii Merry
Mouse z firmy Gloria&Pat. Wzor jest nie przetworzony do otwieranie przez
wszystkich, wiec przy otwarciu potwierdzajcie ze Joanna Goworek to wy :-)))
Przy okazji - jesli ktos ma inne obrazeczki z Merry Mouse to ja jestem
bardzo chetna.
Pozdrowienia,
Justyna

1. Data: 2002-03-25 20:48:27

Temat: Re: Wzorek z PO na serwerze Mongi
Od: "AtaBe" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorzucilam ptaszka "Red-Eyed Vireo" z PO, indianina z Moich Robotek nr 5 z
2001 oraz wymagajace nie lada cierpliwosci drzewko z nr 4 z 2002.
Pozdrawiam serdecznie,
BeAta

1. Data: 2002-03-27 05:57:14

Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja dorzucilam do PO kotka szarego pregowanego (Kneel). I tylko nie
pytajcie, kto eta Leona Niemczyk...:)
I.

pytanko
FTP - tym razem organizacja Upload