Wzornik kolorów

1. Data: 2003-05-29 07:43:04

Temat: Wzornik kolorów
Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie!
mam pytanko, czy ktoś z szanownych grupowiczó posiada (i zechciałby się
podzielić) wzornik kolorów firmy Ariadna? Wiem, że mozna kupić ale to dosyć
droga zabawa, usiłuję sobie sama skompletować, ale jakoś mi nie wychodzi.
Pozdrawiam Kasia

1. Data: 2003-05-29 08:01:27

Temat: Re: Wzornik kolorów
Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik k...@o...pl napisał:
> [...]
> droga zabawa, usiłuję sobie sama skompletować, ale jakoś mi nie wychodzi.

Napisz do Ariadny list albo maila,to jest duża szansa,że dostaniesz
gratis.Ja tak zrobiłam i po tygodniu otrzymałam:-)))
www.ariadna.com.pl

Agatek

1. Data: 2003-05-30 05:51:51

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Napisz do Ariadny list albo maila,to jest duża szansa,że dostaniesz
> gratis.Ja tak zrobiłam i po tygodniu otrzymałam:-)))
> www.ariadna.com.pl
>
> Agatek

No tak też zrobiłam, zobaczymy...
Pozdrawiam Kasia

[szydełko] szukam wzoru kwiatków na bluzkę i spódnicę
[nowa] O mnie + prośba
zyczenia dla Magdalen
Dzień Dobry :)
Z archiwum xxx