Wzory bozonarodzeniowe

1. Data: 2001-11-20 12:00:31

Temat: Re: Wzory bozonarodzeniowe
Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Urszula Głuszek" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
news:9tdos1$31b$1@news.tpi.pl...
> kilka lat w stecz byly wydawane 'Ladne i proste hafty krzyzykowe'. Bylo
> tego 60 zeszytow, mam wszyskie. Tematyka rozna. Miedzy innymi bylo wydanie
> specjalne wlasnie Boze Narodzenie.Wsrod wzorow jest:
> -mis w skarpetce
> -mis Mikolaj na sankach
> -obrazek szopka
> -choinka
> -tpyptyk swiateczny(cudny)
> 5 roznych bombek
> swiateczne bordiury
> wszystkoDMC, moge sie podzielic
> Ula

60 !!!!!!!??????? Kilka lat temu???? I mnie sie ANI JEDEN nie trafil???
Mozesz sie zaczac dzielic ze mna, zwlaszcza tymi od misia-mikolaja w dol
:-)))
Grazyna

PS. Napisz czym ci sie odwdzieczyc?
Grazyna

1. Data: 2001-11-20 15:40:27

Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No, jesli skanera nie masz to trudniejsza sprawa. Moze rzeczywiscie najpierw
napisz co posiadasz. Mnie jajbardziej interesuja widoczki i zwierzaki
Grazyna

1. Data: 2001-11-20 16:03:01

Od: "Urszula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-11-20 16:27:16

Od: "Agnieszka Nowik" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> specjalne wlasnie Boze Narodzenie.Wsrod wzorow jest:
> -mis w skarpetce
> -mis Mikolaj na sankach
> -obrazek szopka
> -choinka
> -tpyptyk swiateczny(cudny)
> 5 roznych bombek
> swiateczne bordiury
> wszystkoDMC, moge sie podzielic
> Ula

O swiateczne to ja bardzo prosze
Agnieszka

1. Data: 2001-11-20 20:26:15

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grażyna SZkudlińska <m...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9te6bj$dmb$...@n...tpi.pl...
> No, jesli skanera nie masz to trudniejsza sprawa. Moze rzeczywiscie
najpierw
> napisz co posiadasz. Mnie jajbardziej interesuja widoczki i zwierzaki
> Grazyna

Tu jest swietna sowa, orki i labedzie, no i leb wilka.
Elzbieta
http://crosstitch.com/pdes42.shtml

1. Data: 2001-11-20 20:43:49

Od: Maciachowa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 20 Nov 2001 21:26:15 +0100, "Elzbieta" <t...@w...pl>
napisał(a):

>Tu jest swietna sowa, orki i labedzie, no i leb wilka.
>Elzbieta
>http://crosstitch.com/pdes42.shtml

Swietny adres :-)))
Ale to nie sa "darmowe" wzorki? Bo jak chce wydrukowac to mi sie
pojawia jakies pytanie o haslo chyba?
Czy mozna jakos tego wilka (schemat) wydrukowac? Mam znajoma - autorke
ksiazek o psach, ktora jest zafascynowana wilkami i napewno chetnie
wyhaftowala by takiego wilka.

Pozdrawiam
Maciachowa

--
m...@w...pl
http://www.maciachy.z.pl

1. Data: 2001-11-21 07:12:10

Od: "Macia" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny,
Mogę Wam podesłać schematy (głównie do obrazków), na Boże Narodzenie, np.
wiewiórka w stroju Mikołaja, trzy różne skarpety, Mikołaj i sama nie pamiętam
co jeszcze, ale sprawdzę, jesli jesteście zainteresowane.. Jakiś czas temu
skanowałam dla koleżanki i mam w komputerze, wię mogę podesłać.
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl
----- od 28.08 - nowa, lepsza wersja -----

1. Data: 2001-11-21 07:21:12

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy mozna jakos tego wilka (schemat) wydrukowac? Mam znajoma - autorke
> ksiazek o psach, ktora jest zafascynowana wilkami i napewno chetnie

Strona raczej do ogladania, pyta o haslo, gdzies sie doczytalam, ze mozna
sie zarejestrowac za niewielka oplata, ale nie podali kwoty, a to
amerykanska niewielka oplata:))
Nie probowalam, ale mozna sie pokusic:
zapisac na dysku wybrany rysunek, przeniesc do PCStitcha i sprobowac wykonac
schemat, moze sie uda, a moze nie :))
Pozdr. Elzbieta

1. Data: 2001-11-21 07:34:11

Od: "filut" <f...@w...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

To ja prosze. Z gory dziekuje!!!
e...@w...home.pl
Pozdrawiam
Elutka
Użytkownik Macia <M...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:0...@p...pl...
> [...]
> co jeszcze, ale sprawdzę, jesli jesteście zainteresowane.. Jakiś czas temu
> skanowałam dla koleżanki i mam w komputerze, wię mogę podesłać.

darmowy wzór kota w bucie
Pompon
szydełkowy biustonosz
szukam sklepu