Wzory na czapeczki robione na szydelku

1. Data: 2003-11-21 13:52:33

Temat: Wzory na czapeczki robione na szydelku
Od: "gugutek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bede wdzieczna za podpowiedzi. NIestety, nie mam pojecia o szydelku,
wszystkie pytanie kieruje w imieniu mojej mamy, ktora robi wszystko wylacznie
ze wzorow. Chdzi mi o letnie, wiosenne, a także zimowe - dla mojej coreczki.
Dziekuje.

Re: xxx: Udostepnie program w zamian za wzory
[spotkanie] Wroclaw
Makrama szydelkowa
[różne] Pisanki
[OT] instr-meilaodiy