[xxx] misie

1. Data: 2003-09-30 17:58:46

Temat: [xxx] misie
Od: drzewko <d...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Zeskanowalam ze starej Anny przecudny obrazek z trzema misiami, w tle
prezenty. Misie sa robione roznymi sciegami, w tym jeden mis "wlochaty".
Chetni na priva :)
Natomiast mam tez prosbe, ja z niemieckiego -jak to mowil moj fizyk-"slabo-
silna" jestem...
Czy jakas zyczliwa duszyczka przetlumaczylaby mi opis do tego obrazka?

Usciski cieplutkie

drzewko

1. Data: 2003-09-30 18:03:07

Temat: Re: [xxx] misie
Od: "Skrzacik" <M...@T...de> szukaj wiadomości tego autora

klaniam sie nisko z tlumaczeniem nie ma problemu slij smialo na priva
M...@T...de
Danka z Niemiec
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-09-30 18:30:48

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

jakby co to tez moge pomoc

Monika (Hannover)

1. Data: 2003-10-01 17:42:56

Od: "Skrzacik" <M...@T...de> szukaj wiadomości tego autora

Aga dostalam maila,jak widze te miski nie sa jednak wyszywane tylko wykonane
technika dywanowa(na specjalnym materiale robi sie specjalne petelki za pomoca
jakby szydelka) jak przetlumacze to przesle na priva

1. Data: 2003-10-02 12:27:03

Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Skrzacik wrote:
> Aga dostalam maila,jak widze te miski nie sa jednak wyszywane tylko wykonane
> technika dywanowa(na specjalnym materiale robi sie specjalne petelki za pomoca
> jakby szydelka) jak przetlumacze to przesle na priva
No ja tych miskow nie znam, ale moze podpowiem, jak kiedys w czasach
szkolnych cala paczka robilismy swoim znajomym i bliskim rozne
"makatki". Wystarczyl karton ze wzorem, a do tego taka dziwna wloczka
(nie pamietam jej nazwy - wtedy bardzo popularna), ktora topila sie w
plomieniu swiecy. Wystarczylo przeciagnac jeden koniec wloczki przez
stary flamaster (wypatroszony), zetknac na chwile z plomieniem swiecy,
przytknac do papieru i krotko przyciac. Wychodzily z tegto naprawde
piekne rzeczy, jak sie komus chcialo posiedziec nad skomplikowanym wzorem.
Sprobuje sie wowiedziec, jak sie totoj (ta wloczka) nazywalo.

Pozdrawiam,
robal.

PS. Obawiam sie, ze inna wloczka nie bedzie sie trzymac dobrze papieru,
ale jak ktos wykona udany eksperyment, to prosze o sygnal.

1. Data: 2003-10-02 13:51:15

Od: "aga DM" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gamon' <r...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> plomieniu swiecy. Wystarczylo przeciagnac jeden koniec wloczki przez
> stary flamaster (wypatroszony), zetknac na chwile z plomieniem swiecy,

Fakt, misie nie sa xxx :) Tak jakos mi sie zabaczylo :) ALe tez nie wszystkie
misie sa w petelki, czesc jest wyszywana tak jak niektore gobeliny w poziome
pasy. Jak mi nie wyjda wlochate, to zrobie wszystkie w pasy :), to mozna
robic zwyczajnie igla.

A te "przypalanki" znam :) Sama przerabialam to na ZPT, byla to
specjalna "sztuczna" i elastyczna wloczka. Ale misie sa inne :)

Usciski cieple
drzewko ( z innego konta :) )

1. Data: 2003-10-03 09:43:22

Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

aga DM wrote:
> Fakt, misie nie sa xxx :) Tak jakos mi sie zabaczylo :)
A masz moze te misie? Moze i mnie "wezma" na zrobienie?

> A te "przypalanki" znam :) Sama przerabialam to na ZPT,
Nooo...my nie z ZPTppf, tylko taka ksiezeczka z pomyslami byla. I jak
juz ktos ja przejrzal, to zaraz cala paczka kupial i wszyscy robili te
przypalanki (bez wzgledu na plec).

> byla to
> specjalna "sztuczna" i elastyczna wloczka.
No ze sztuczna, to wiadomo, ale jak ona sie nazywala? Moze gdzies daloby
sie kupic, moze by sprowadzili, ale trzeba wiedziec, o co pytac. A ja
nie pamietam :((((((((((

Pozdrawiam,
robal.

1. Data: 2003-10-03 09:50:55

Od: Monga <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Gamon' <r...@g...pl> :

> No ze sztuczna, to wiadomo, ale jak ona sie nazywala? Moze gdzies daloby
> sie kupic, moze by sprowadzili, ale trzeba wiedziec, o co pytac. A ja
> nie pamietam :((((((((((

Ja nawet taką jeszcze chyba mam w domu u rodziców :) Ale będę tam dopiero
za tydzień, do tej pory ktoś pewnie już sobie przypomni nazwę albo powie
czy i gdzie można kupić.

Pozdrawiam,
Monika (Wrocław)

1. Data: 2003-10-03 18:49:18

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monga wrote:

> Ja nawet taką jeszcze chyba mam w domu u rodziców :) Ale będę tam dopiero
> za tydzień, do tej pory ktoś pewnie już sobie przypomni nazwę albo powie
> czy i gdzie można kupić.

Kupić już się chyba nie daje :(( U mnie w domu mówiło się na to po
prostu "wiskoza" i jeszcze mam parę motków zachomikowanych na wypadek
nagłej i niespodziewanej konieczności zrobienia z tego serwety ;) U mnie
się z tego właśnie serwety robiło (naciągało się na ramę i potem na
skrzyżowaniach nitek wiązało kordonkiem) Efekt był ekstra :), ale od lat
już nikt tego nie widział :((( Pytałam już kiedyś na grupie :(

Pozdrawiam
Julita

--
http://www.floralia.republika.pl/strych.html

1. Data: 2003-10-03 18:51:15

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monga wrote:

> [...]

skrzyżowaniach nitek wiązało kordonkiem) Efekt był ekstra :), ale od lat
już nikt tego nie widział :((( Pytałam już kiedyś na grupie :(

Jakby ktoś gdzieś wypatrzył, to ja w każdej ilości.... :))))

Pozdrawiam
Julita

--
http://www.floralia.republika.pl/strych.html