XXI (?) wiek - inny punkt widzenia

1. Data: 2000-01-01 21:58:49

Temat: XXI (?) wiek - inny punkt widzenia
Od: "Machalas" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przegladajac wiadomosci grupowe, coraz czesciej mozna spotkac tematy o XXI
wieku - ze dekadencja, coraz gorzej, co to bedzie, tu nagle pluskwy
milenijne, wojny atomowe i inne pierdoly. I koniec swiata.

Dlatego chcialbym sie spytac:
raz - czy w grupie dyskusyjnej sa sami pesymisci, ktorzy widza czarne kolory
i czekaja kiedy wszystko szlag trafi i pojda do piekla

dwa - czy numerologia zwiazana z okragla liczba 2000 tak dziala na ludzi, ze
dostaja pierdolca i chrzania takie bzdury?

trzy - czy ludzie ci chca tylko zaistniec w grupie i korzystajac z okazji
wymyslaja na sile tematy?

cztery - czy NIKT nie wie, ze XXI wiek dopiero za rok?

piec - czy ja jestem odmiencem, czy w Polsce juz nie ma optymistow?

Machalas

1. Data: 2000-01-01 23:02:51

Temat: Odp: XXI (?) wiek - inny punkt widzenia
Od: "Czarek" <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Machalas:
> cztery - czy NIKT nie wie, ze XXI wiek dopiero za rok?

Problem polega na tym ze z tego co wiem gdyby ogloszono ogolnoswiatowe
glosowanie na tem temat to min 50% zwolennikow Twojej tezy pochodziloby z
Polski (po uwzglednieniu tych co nie maja zdania) - i to jest smutne IMO.

Pozdrawiam noworocznie. :))))
--
Czarek

PS: Oczywiscie relatywnie zwolennikow Twojej tezy jest na swiecie jakies nie
wiecej niz kilka procent.

1. Data: 2000-01-02 22:17:29

Temat: Re: XXI (?) wiek - inny punkt widzenia
Od: "Machalas" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czarek napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]

>PS: Oczywiscie relatywnie zwolennikow Twojej tezy jest na swiecie jakies

Czyli cala reszta jest w błedzie (jak rozumiem łącznie z Tobą).
Na marginesie - skąd wiesz, ze na swiecie rację ma tylko "nie wiecej niz
kilka procent'?

Machalas

1. Data: 2000-01-04 11:18:28

Od: "Michal Zaborek" <z...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hm...
To moj pierwszy 'wystep' w tej grupie, nieniejszym chcialem przywitac
wszystkich; mam nadzieje ze zostane z Wami na dluzej.

> raz - czy w grupie dyskusyjnej sa sami pesymisci, ktorzy widza czarne
kolory
> i czekaja kiedy wszystko szlag trafi i pojda do piekla
Nie... ja nie jestem pesymista. Mysle ze jest nas wiecej ;).

> dwa - czy numerologia zwiazana z okragla liczba 2000 tak dziala na ludzi,
ze
> dostaja pierdolca i chrzania takie bzdury?
Hm... pewno tak... jesli przez cale zycie byli przyzwyczajeni ze rok
zaczynal sie od 1, a tu nagle jest od 2, to cos im sie w glowach miesza.
Poza tym to swietna pozytka dla mediow i reklamy. Taki czas ze masa
produktow ma w swej nazwie 2000. Niedlugo pewo to umilknie.

> trzy - czy ludzie ci chca tylko zaistniec w grupie i korzystajac z okazji
> wymyslaja na sile tematy?
hmm... nie wiem, ale ja zaistnialem na grupie odpowiadajac na ten post ;))

> cztery - czy NIKT nie wie, ze XXI wiek dopiero za rok?
Mysle ze KTOS wie...

Pozdrawiam, zyczac przy okazji Szczesliwego Roku 2000 ;)))

Michal

Re: nic
XX/XX1 wiek obsesja i pieklo
Re: Pytanie, pilne!