[XXX] ALBUM NA 7YA

1. Data: 2003-08-15 13:20:29

Temat: [XXX] ALBUM NA 7YA
Od: "sani" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ostatnio rzadko się odzywam, ale i tak bywa :-)
Trochę siedzę na chińszczyznie trochę na innych forach :-)

Właśnie wymarzyłam sobie pokój z motywami egipskimi,
takie coś na ściane i poduszeczki, cudooooooo..... :-), ehh
czekam na dostawcę towaru :-p

Ale ja nie o tym ;-p
I zaczełam zbierać egipszczyznę, uzbierało się tego co nie co,
a ponieważ już kiedyś założyłam albumik na 7ya nie chciałam aby był pusty,
ostatnio coś do niego powkładałam :-)
i tak to co mogłam umieściłam w schematach, to czego nie mogłam podałam, że
mam
na razie tyle, ale wkrótce więcej, muszę tylko określić z jakich to firm,
jak się nie uda wrzucę do osobnego katalogu
na razie poszukuję jednego, jakby kto miał z chęcią przygarnę ;-)

Ale się rozpisałam :-)
zapraszam:
http://www.7ya.ru/photos/private.asp?login=jasona&Ru
brID=21074