XXX do Krakowianek

1. Data: 2005-02-21 07:53:36

Temat: XXX do Krakowianek
Od: "ewa Irys" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanko
czy nie wiecie gdzie moglabym oprawic swoje prace w okrąglych ramkach lub
owalnych ( drewnianych )
pozdrawiam EWA

1. Data: 2005-02-21 08:14:01

Temat: Re: XXX do Krakowianek
Od: "Bos" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja zawsze oprawiam na ul.św.Katarzyny(przecznica z ul.Krakowskiej)...to sie
chyba nazywa "Studio....coś tam",bardzo miła obsługa i przystepne ceny.

Pozdrawiam z Krakowa

1. Data: 2005-02-21 09:50:55

Od: "ewa Irys" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a nie znasz nr telefonu
bardzo proszę

1. Data: 2005-02-21 10:39:35

Od: "Bos" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety nie ,ponieważ ja mieszkam rzut beretem to jakos nie miałam potrzeby
dzwonic.

Pozdrawiam z Krakowa

1. Data: 2005-02-21 10:45:34

Od: "Bos" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazlam w Panoranie Firm tel.421-54-97.........to jest św.Katarzyny
2....nie sądzę zeby na tak krótkiej uliczce był jeszcze jakiś inny zakład
wiec to chyba jest ten.

Pozdrawiam z Krakowa

1. Data: 2005-02-21 11:50:56

Od: "ewa Irys" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje bardzo
nigdy tam nie zagladalam
ja oprawiam na Starowislnej ale tam jest dość drogo a w okragle lub owalne
wogole nie oprawiaja
juz dawno chcialam zmieniec fachowca ale sie balam poniewaz nie znalam nikogo
kto oprawiał gdzie inndziej
napisz na priva jak to oni robia i jakie masz znimi doswiadczenie
pozdrawiam EWA

1. Data: 2005-02-21 20:05:18

Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

ewa Irys napisał(a):
> [...]
> kto oprawiał gdzie inndziej
> napisz na priva jak to oni robia i jakie masz znimi doswiadczenie

Ewo, ja rowniez polecam panow ze Studia Oprawy Obrazow na Katarzyny.....
oprawili mi obrazek robiac z niego zegar, ktory dziala, co prawda teraz
za kazdym razem kiedy mnie widza, z lekiem pytaja czy znowu zegar, ale
sa bardzo milymi fachowcami, ino troszkie drogo u nich. Jednakze cena
odzwierciedla umiejetnosci i ekspresowe uslugi....
:))))))))))
Co do okraglych ramek, nie pamietam czy takowe wykonuja.....

pozdrawiam
Ewa (Kraków)

www.republika.pl\ewa_pasinska

1. Data: 2005-02-23 12:08:48

Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> :))))))))))
> Co do okraglych ramek, nie pamietam czy takowe wykonuja.....

Nie wiem, czy Twoje zapytanie jest aktualne, ale widzialam swego czasu owalne
ramki na Asnyka w sklepie dla artystów. Pamiętam, ze byly niedrogie i rozne
rozmiary.
Ewa

[szydełko] Zawijanie się brzegów robótki
[szydelko] wzory na bieżnik /owalną serwetę ?
sloneczniki
wariacje szydełkowe
[szydełko] kwiatki na chustę