XXX kOkardka - 2 wzory

1. Data: 2006-06-28 10:35:22

Temat: XXX kOkardka - 2 wzory
Od: Agnes <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogie dziewczyny,

Juz mi troszke wstyd pytac, bo chyba za bardzo wymagajaca jestem.
Pzepraszam :)

Dostalam katalog kokardki - tutaj uklony w strone QBASKI :) Zadzwonilam
chcac zamowic 2 wzory i niestety - schemat graficzny tylko czarno-bialy
:( Dla mnie haftujacej kolorami jest to spore utrudnienie, wrecz
niewykonalne. Starych wydan gazetek nie mozna rowniez nabyc - zreszta
Pani z Kokardki niezbyt zyczliwa i uprzejma. Ja sama gazetki kupuje jak
jestem w Polsce i stad nie mam ich niewiele.

Jesli ktos ma schemty tych dwoch obrazkow bylabym gromnie wdzieczna. Mam
nadzieje, ze byly one publikowane w wersji kolorowej:

- Schemat nr S 2274 duzy obraz przedstawiajacy 3 donice z kwiatkami.
Kolorowy, piekny obraz :)

- Schemat nr S 2045 rowniez duzy obraz: wsrod irysow koszyk z
wysypujacymi sie roznymi kwiatami. Tez cudo :)

Jesli nie byly publikowane to rowniez napiszcie prosze.
Pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc :)

Agnes

2. Data: 2006-06-28 13:52:28

Temat: Re: XXX kOkardka - 2 wzory
Od: "QBASKA" <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnes, nie mogę zrozumieć Twojego problemu. Przecież haftowanie z
wzoru biało czarnego jest dużo lepsze niż z kolorowego, tym bardziej
że kolory w gazecie nie odzwierciedlają naturalnych kolorów.
Sprawdzę czy mam w swoich zbiorach te schematy, jeżeli tak to
oczywiście Ci je wyslę.Wieczorkiem! A kłaniać mi się nie musisz.
Miałam chwilkę więć zeskanowałam bo było mi Cię żal, tak długo
szukałaś tego katalogu. Cieszę się że mogłam pomóc. Pozdrawiam

3. Data: 2006-06-28 15:05:32

Od: Agnes <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

QBASKA napisał(a):
> Agnes, nie mogę zrozumieć Twojego problemu. Przecież haftowanie z
> wzoru biało czarnego jest dużo lepsze niż z kolorowego, tym bardziej
> że kolory w gazecie nie odzwierciedlają naturalnych kolorów.

Niestety nie dla mnie. Jak mam schemat kolorowy latwiej mi zaznaczyc
jeden calosciowy kolor na kanwie. Czarnobialy schemat za bardzo mi sie
maci, musialabym haftowac kwadratami 10x10 krzyzykow. Kazdy ma inny
sposob, ja sie niestety przyzwyczailam do takiego :(

> Sprawdzę czy mam w swoich zbiorach te schematy, jeżeli tak to
> oczywiście Ci je wyslę.Wieczorkiem!

Dziekuje za checi, bede czekac :) Jesli nie bedziesz miala, to kupie
czarnobialy 1 schemat na probe. Bede musiala sie przelamac.

A kłaniać mi się nie musisz.
> Miałam chwilkę więć zeskanowałam bo było mi Cię żal, tak długo
> szukałaś tego katalogu. Cieszę się że mogłam pomóc. Pozdrawiam

I tak jestem bardzo wdzieczna :) Zebys Ty widziala jaka radoche mialam
jak zobaczylam maila :)

Agnes

4. Data: 2006-06-28 17:58:32

Od: "QBASKA" <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzieki! Teraz niestety muszę Cię zmartwić. Jeszcze nie
znalazłam wzorów. Jeżeli ktoś może pomóc to przyłączam sie do
prośby Agnes. Jestem w trakcie porządkowania schematów i nie jest mi
łatwo szybko znaleźć tego czego szukam. proszę o wyrozumiałość.
Agnes szukaj a ja też będę, jeżeli natrafię na te wzory to Ci je
podeślę. Pozdrawiam serdecznie

5. Data: 2006-06-28 18:38:12

Od: "Kolbi" <k...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakich wzorow szukasz?Ala
s.com...

6. Data: 2006-06-28 19:47:07

Od: Olgasw <o...@p...--WYTNIJ--onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> - Schemat nr S 2274 duzy obraz przedstawiajacy 3 donice z kwiatkami.
> Kolorowy, piekny obraz :)
>
> - Schemat nr S 2045 rowniez duzy obraz: wsrod irysow koszyk z
> wysypujacymi sie roznymi kwiatami. Tez cudo :)

A masz może fotki?
Katalogu nie posiadam - więc nie mogę pomóc...
Domyślam się, że nie jestem tu osamotniona - więcej osób mogłoby pomóc,
gdyby wiedziały jakich wzorów szukasz
Pozdrawiam
Olgasw

7. Data: 2006-06-28 20:05:43

Od: Agnes <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Olgasw napisał(a):

> A masz może fotki?
> Katalogu nie posiadam - więc nie mogę pomóc...

Posiadam :) Zaraz wysle Wam na maila. Same zobaczcie jakie cuda ;)

Agnes

8. Data: 2006-06-28 20:28:38

Od: "HaNo" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

może umieść je np na Voila i zapodaj nam adresik strony, tak bedzie
wygodniej i więcej osób będzie mogło pomóc

9. Data: 2006-06-29 08:17:06

Od: Agnes <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak poradzilyscie foto wrzucilam na voila:
http://voila.pl/5ukrz/?1

Pozdrawiam i w dalszym ciagu poszukuje :)

Agnes

10. Data: 2006-06-29 10:52:40

Od: Agnes <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnes napisał(a):
> Jak poradzilyscie foto wrzucilam na voila:
> http://voila.pl/5ukrz/?1

Irysy juz mam :) Podziekowania dla Dobrej Wrozki :)

Agnes

szukam
prosba :)
Czy to jest Vervaco?
[Inne] Gdynia-spotkanie -czy jest w lipcu?
Byki