XXX strona internetowa

1. Data: 2005-07-09 18:24:14

Temat: XXX strona internetowa
Od: "ryba50" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam prośbę czy moglibyście mi podpowiedzieć gdzie mogłabym założyć stronę
internetową, najlepiej żeby to było bezpłatne :) Niekoniecznie na stronie
www.album.pl bo tam założyłam ale niestety nie przyłożyłam się do tego i
chciałabym aby wyglądało to trochę lepiej(a zdjęć z tamtej strony nie można
wykasować i dać nowych :( ). Z góry bardzo dziękuję za propozycje i sugestie.
Pozdrawiam Aśka

2. Data: 2005-07-09 18:38:50

Temat: Re: XXX strona internetowa
Od: k...@k...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chciałabym aby wyglądało to trochę lepiej(a zdjęć z tamtej strony nie można
> wykasować i dać nowych :(  ). Z góry bardzo dziękuję za propozycje i

Na kaan.pl mozesz sobie załozyc strone www(300-500MB quoty/120GBruchu
rocznie/mysql-2bazy/mail za darmo.Warunek-załozenie i prowadzenie swojego
działu na forum kaan.pl(tematyka do uzgodnienia)

3. Data: 2005-07-09 20:15:09

Od: "Dziunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

(a zdjęć z tamtej strony nie można
> wykasować i dać nowych :(

ale można podmieniać, zastępować :)

Dziunia

4. Data: 2005-07-10 19:46:25

Od: "ryba50" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki bardzo wszystkim za rady, rzeczywiście można tam wymieniać zdjęcia :).
Zdjęcia mam już wymienione (również pod wpływem Waszych uwag i wskazówek),
parę nowych dodane jakby ktoś miał ochotę obejrzeć, zapraszam:

http://www.album.com.pl/autorzy.php?a=7592
Jeszcze raz dzięki za pomoc. Pozdrawiam Aśka

Hafty Polskie -wyjaśnienie, przeprosiny
Poszukuje wzoru firanki
Knotted lace - koronka jaka?
[szydelko] serwetkowy zawrot glowy