Yucca

1. Data: 2001-08-21 09:36:53

Temat: Yucca
Od: Marek Nazarko <m...@n...bigfoot.com> szukaj wiadomości tego autora

Mam dosc duza (pewnie z 1,5m) Yucce, jest juz za duza do mieszkania.
Ma ktos pomysl co z nia zrobic?
--
Marek

2. Data: 2001-08-21 10:14:46

Temat: Re: Yucca
Od: "A Broniak" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marek Nazarko <m...@n...bigfoot.com> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:h...@4...com..
.
> Mam dosc duza (pewnie z 1,5m) Yucce, jest juz za duza do mieszkania.
> Ma ktos pomysl co z nia zrobic?
> --
> Marek

1,5 m :-0 masz dosyc nietypowe mieszkanie :-)))
a tak powaznie proponuje obnizyc przez odklad powietrzny - bedziesz mial
dwie mniejsze juki.

Antoni Broniak

3. Data: 2001-08-21 10:53:55

Od: "eugeno" <e...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

nalezy obciac

4. Data: 2001-08-21 12:43:33

Od: Marek Nazarko <m...@n...bigfoot.com> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 21 Aug 2001 12:14:46 +0200, "A Broniak"
<a...@p...onet.pl> wrote:

>1,5 m :-0 masz dosyc nietypowe mieszkanie :-)))
ona jest tak duza ze sie juz przewraca pomimo dosc duzej doniczki
jakby byla do sufitu to bym pewnie do pokoju nie wszedl :)

>a tak powaznie proponuje obnizyc przez odklad powietrzny - bedziesz mial
>dwie mniejsze juki.
nie wiem co to jest odklad powietrzny.
A moze da sie ja sprzedac albo cos w tym stylu? Mam jeszcze druga
mniejsza i ta jedna mi wystarczy.

Roslina byla juz obcieta (pewnie u hodowcy zeby sie rozgalezila) i ma
teraz dwie galezie po metr kazda. Moze da sie ja obciac tak zeby sie
rozkrzewila i byla mniejsza? Jak i kiedy obcinac? Czym? trzeba rane po
cieciu jakos opatrywac?
--
Marek

5. Data: 2001-08-21 12:43:48

Od: Marek Nazarko <m...@n...bigfoot.com> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 21 Aug 2001 11:53:55 +0100, "eugeno" <e...@k...net.pl>
wrote:

>nalezy obciac
maczeta czy szabla?
--
Marek

6. Data: 2001-08-21 20:18:50

Od: "Too old ....." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Nazarko" <m...@n...bigfoot.com> napisał w
wiadomości news:qrl4ot05se3bihn6qrculfui5gqb44a47t@4ax.com...

> maczeta czy szabla?

Hej Marku - wstaw do akwarium :-)))

--
pozdrawiam ja i moje muszlowce
j...@p...pl http://republika.pl/jkch1- troche o mnie, rekinach

7. Data: 2001-08-22 05:57:24

Od: Marek Nazarko <m...@n...bigfoot.com> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 21 Aug 2001 22:18:50 +0200, "Too old ....." <j...@p...pl>
wrote:

>Użytkownik "Marek Nazarko" <m...@n...bigfoot.com> napisał w
>wiadomości news:qrl4ot05se3bihn6qrculfui5gqb44a47t@4ax.com...

>Hej Marku - wstaw do akwarium :-)))
hej Too Old, a jak wstawie do akwa, to gdzie dam ryby? :))
--
Marek

8. Data: 2001-08-22 11:46:52

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Marek Nazarko" <m...@n...bigfoot.com> wrote in message
> hej Too Old, a jak wstawie do akwa, to gdzie dam ryby? :))

Oczywiscie do doniczki. Moze sie ukorzenia?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

9. Data: 2001-08-23 06:16:59

Od: Marek Nazarko <m...@n...bigfoot.com> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 22 Aug 2001 07:46:52 -0400, "Michal Misiurewicz"
<m...@m...iupui.edu> wrote:

>"Marek Nazarko" <m...@n...bigfoot.com> wrote in message
>
>Oczywiscie do doniczki. Moze sie ukorzenia?

he he he

no dobra, ale moze mi napiszcie, co to sa te powietrzne cos-tam bo
jestem laik w tych sprawach
--
Marek

10. Data: 2001-08-23 07:57:40

Od: "Anula" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Nazarko<m...@n...bigfoot.com> napisal:

> no dobra, ale moze mi napiszcie, co to sa te powietrzne cos-tam bo
> jestem laik w tych sprawach

Te powietrzne odklady to fajna zabawa, nacinasz ped rosliny pod pióropuszem
lisci (na zaplanowanej docelowej wysokosci kwiatka) do 2/3 grubosci ukosnie
do góry, pod to wtykasz np. zapalke, zeby sie ranka nie zrosla, mozesz
miejsce ciecia posypac proszkiem do ukorzeniania. Calosc zgrabnymi ruchami
paluszków okladasz torfem (ja zwykla ziemia do kwiatków doniczkowych),
zwilzasz i okrecasz szczelnie folia, zawiazujac, równiez szczelnie pod i nad
okladem z ziemi. Wyglada to jak bomba na lodydze, albo duzu cukierek.
Pilnujesz zeby ziemia w srodku bomby nie wysychala. Po jakichs 4 tygodniach,
albo dluzej, albo krócej, w bombie pojawiaja sie korzenie i przerastaja
oklad z ziemi. Kiedy juz jest ich duzo, mozna odciac do konca cala górna
czesc, która od tej pory zaczyna funkcjonowac jak samodzielna, za to nizsza
niz wczesniej roslina.
Pozdrawiam, Anula

Jak rozmnożyć cis?
Przechowalnie