Z PSPolityka

1. Data: 2009-06-16 15:13:52

Temat: Z PSPolityka
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od: "Panslavista" <p...@w...pl>
Temat: Re: Szatniarka z magisterium... ;}
Data: 16 czerwca 2009 17:12

Użytkownik "Hans Kloss" <m...@g...com> napisał w wiadomości
news:27a1c70c-9dce-4cff-8e33-0ddf89404e95@v23g2000pr
o.googlegroups.com...
On 16 Cze, 16:37, Tzva Adonai <t...@y...com> wrote:
> Ekonomistka Anna Chylińska po 11 latach pracy w uczelni na
> stanowisku biurowym została szatniarką.
>
> - Czuję się upokorzona.

Za komuny we Wrocławiu szatniarką w zakładzie biochemii była kobieta
po doktoracie z owej biochemii.
J-23

Gdy stosowano do mnie berufs verboten nie dając mi pracy urzędas
twierdził że nie ma - gry prezyniosłem zapotrzebowanie ze sobą (na
zamiatacza ulic w zakładzie komunalnym) nie dostałem skierowania na w/w
stanowisko ze względu na wykształcenie (zbyt wysokie).
Jakże ten świat się zmienił od tamtego czasu - nareszcie żydokomuna
doceniła wykształciuchów - gojów.
Pomyśleć - że jakość wykształcenia jakaś Kurwicka chce jeszcze obniżyć.
Wtedy już tylko pozostej sprzedanie się..... na preparaty.