Z bata już nie zejdziecie plebsiory

1. Data: 2017-05-29 17:23:12

Temat: Z bata już nie zejdziecie plebsiory
Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Z kim PiS już niedługo stoczy walkę na śmierć i życie? Wcale nie z Platformą czy
Tuskiem

- Ta wojna jest ulokowana gdzie indziej, to wojna z polską inteligencją. Z tą
inteligencją, która dziś idzie w marszach KOD-u - o największym przeciwniku i
zagrożeniu dla Prawa i Sprawiedliwości mówi Onetowi socjolog i historyk idei prof.
Paweł Śpiewak

Ta radykalizacja, którą obserwujemy obecnie, będzie mieć swoje skutki później. Jeśli
PiS nie obroni władzy w wyborach, nowa władza bardzo brutalnie rozprawi się z
politycznymi przeciwnikami. Jeśli po wyborach w 2019 roku rządzić będzie ktokolwiek
inny niż PiS, Antoni Macierewicz stanie przed Trybunałem Stanu.

Tylko on?

Na pewno będzie to Macierewicz, na pewno będzie to Zbigniew Ziobro. I tym razem nie
będzie zmiłuj...

Rządzącym nie zabraknie posłów, jak wtedy, gdy ostatnim razem PO chciała postawić
Ziobrę przed Trybunałem Stanu?

Z pewnością. To będzie krwawa vendetta, w której ludzie PiS-u zostaną wycięci do
samej kości. To nie ulega dla mnie żadnej wątpliwości.

http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/z-kim-pis-j
uz-niedlugo-stoczy-walke-na-smierc-i-zycie-wcale-nie
-z-platforma-czy/5hd7rm2

2. Data: 2017-05-29 17:41:44

Temat: Re: Z bata już nie zejdziecie plebsiory
Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Lord Gender napisał:
> Z kim PiS już niedługo stoczy walkę na śmierć i życie? Wcale nie z Platformą czy
Tuskiem

> - Ta wojna jest ulokowana gdzie indziej, to wojna z polską inteligencją.

Skąd w Polsce inteligencja jak wszystkich albo wycięli, albo wywieźli na wschód?

Chyba że chodzi ci o inteligencję co defekuje pod krzyżem?

3. Data: 2017-05-29 17:49:02

Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Lord Gender napisał:
> historyk idei prof. Paweł Śpiewak

Kandydat peło swego czasu.

Śpiewak pozuje jednak na odkrywcę i z powagą głosi, że widoczna nadreprezentacja
Żydów w ruchu komunistycznym podyktowana była tym, iż ten nurt polityczny stał po
stronie ,,słabszych, wyzyskiwanych, biednych". Komunizm był więc dobry, a żydokomuna
to postawa wyboru wyższych wartości etycznych - zły był natomiast otaczający ich
świat, ,,wrogi i antysemicki"

Read more: http://www.pch24.pl/zydokomuna--dramat-profesora-spi
ewaka-,911,i.html#ixzz4iU1iZe9i

Czasy się zmieniają, a Śpiewaki ciągle śpiewają, obecnie w TVN:)

4. Data: 2017-05-29 17:56:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lord Gender <r...@g...com> wrote:
> [...]
>
> - Ta wojna jest ulokowana gdzie indziej, to wojna z polską inteligencją.
> Z tą inteligencją, która dziś idzie w marszach KOD-u

Łaaaaaaaaaaaał :-DDD

5. Data: 2017-05-29 18:14:17

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

f...@g...com
> [...]

Skąd w Polsce inteligencja jak wszystkich albo wycięli, albo wywieźli na wschód?

Chyba że chodzi ci o inteligencję co defekuje pod krzyżem?

Kod to jest klasa średnia i wyższa, wy jestescie ciemnym wiejskim chamskim plebsem, w
Kod chodzi elita narodu i ten naród nie daruje wam rewolucji chamstwa i powrótu
dyktatury komunistycznej. Nie będzie pokojowego drugie okrągłego stołu, poniesiecie
konsekwencje nie spolonizowane buractwo. Zresztą naszą polską tradycją jest wieszanie
takich jak wy, popatrz co to była insurekcja Kosciuszkowska. Mnie bawią wasze szczeki
nienawisci dzikich świń ze wsi, bo nawet jeszcze nie wiecie jak sobie tu w tym kraju
pozamiataliście.

6. Data: 2017-05-29 19:37:45

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-29 o 17:41, f...@g...com pisze:
Tuskiem

> Skąd w Polsce inteligencja jak wszystkich albo wycięli, albo wywieźli na wschód?

W końcu ktoś przyznał, że nie rządzi nami inteligencja.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2017-05-29 22:37:16

Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Lord Gender napisał:

> Kod to jest klasa średnia i wyższa

Zwykli złodzieje, ot co.

KOD, podając, że "firma MKM-Studio należąca do Mateusza Kijowskiego i jego żony nie
wykonała żadnej usługi, za które wystawiła sześć faktur ujawnionych przez nas na
początku stycznia".
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/kod-mateusz-kijowski-
zrezygnowal-z-kandydowania/sfgwkel

8. Data: 2017-05-30 08:21:44

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

f...@g...com
> [...]

wykonała żadnej usługi, za które wystawiła sześć faktur ujawnionych przez nas na

A kogo obchodzi alimenciarz chodzi o warstwę spoleczną, która za powrót dyktatury,
gdzie walczyli o wolnosć dla siebie i dzieci i im to zabieracie, przywracacie z
nienawiści dyktature komunistyczną, gdzie wszystko niszczycie, bo komunizm to ustrój
pasożytniczy, gdzie kradniecie w skali niespotykanej nigdy dotad, gdyż państwo to
jest coś co się kradnie dla buraka. Upierdolą wam te jebane plujące nienawiścią łby.

Uchodźcy
Kwiatki i pszczółki.
Tygrysy jednak do nas szły!
Sopot