Z dedykacją dla XL - Adoptuj polskie dzieci!

91. Data: 2011-11-13 20:14:56

Temat: Re: Z dedykacją dla XL - Adoptuj polskie dzieci!
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Zaskakujesz mnie mądrością dziś.

Jak niewiele potrzeba, żeby Cię usatysfakcjonować.

--

Paulinka

92. Data: 2011-11-13 20:32:43

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-13 20:49, Paulinka pisze:
> [...]
> tutaj chodzi przede wszystkim o cały obrządek katolicki, czyli
> uczestnictwo we Mszy Św., spowiedź etc.
> Do tego zobowiązują się właśnie dziadkowie moich dzieci, którzy będą
> chrzestnymi.
> Nie ma w tym nic nadzwyczajnego.
> Ja mam swoje powody, dla których nie chcę być w tej wspólnocie. Dzieciom
> poprzez chrzest dam wybór.
> Gdybym robiła to dla pustego gestu, zrobiłabym to 8 lat temu chrzcząc
> Michała.
> I niech się to XL i innym ludziom wydaje obłudne. Ja wiem, że tego z

Pozwolę sobie jeszcze chwilę nie zauważyć EOT'a :)
W tym, co nakreśliłaś we wcześniejszych postach zabrakło
właśnie tych chrzestnych.
Imo z ich aktywną pomocą nie powinnaś mieć takich problemów.
Ja w każdym bądź razie ćwiczyłem podobne klimaty z moimi dziećmi
(nie jestem chrzczony, nie mieliśmy też wtedy ślubu kościelnego)
i nie było żadnych problemów. Nie wiem, co u Ciebie nie gra, może
po prostu załatwiają to niewłaściwe osoby i księża nie czują
partnerstwa ?

93. Data: 2011-11-13 20:43:51

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony pisze:

> [...]
> i nie było żadnych problemów. Nie wiem, co u Ciebie nie gra, może
> po prostu załatwiają to niewłaściwe osoby i księża nie czują

Tak naprawdę to rozmawiałam dopiero z księdzem, który uczy moje dzieci.
On mnie rozumie, ale... nie będzie wchodził w kompetencje księdza z
mojej parafii (tam jeszcze nie byłam).
Za to przerobiłam temat, kiedy mój brat w związku nieformalnym chrzcił
rok temu swojego syna i jakie miał problemy.
Być może się jeżę na zapas, ale na pytanie do księdza, który uczy
chłopaków : A co, jeśli ksiądz z mojej parafii, do której nie chodzę i
jestem tam tylko w statystykach nie będzie chciał mnie wysłuchać?
Odpowiedział: Przykro mi, ale oboje wiemy, że księża są różni. Może się
pani spotkać z odmową. Ja pani dzieci przygotuję tak, żeby były gotowe
do przyjęcia sakramentów.

--

Paulinka

94. Data: 2011-11-13 20:59:41

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-13 21:43, Paulinka pisze:
> [...]
> Odpowiedział: Przykro mi, ale oboje wiemy, że księża są różni. Może się
> pani spotkać z odmową. Ja pani dzieci przygotuję tak, żeby były gotowe

Spytałem żonę i chyba zamieszałem. Jednak to ona załatwiała wszystko
'jako pierwsza'. Przecież nawet podpisywałem, że jako innowierca
'nie będę przeszkadzał', przynajmniej przy pierwszym dziecku.
Wygląda nawet na to, że ten 'innowierca' to nawet pomógł
- ksiądz miał poczucie, że pomaga uratować dziecko od
złych wpływów :)

95. Data: 2011-11-13 21:04:42

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony pisze:

> [...]
> Wygląda nawet na to, że ten 'innowierca' to nawet pomógł
> - ksiądz miał poczucie, że pomaga uratować dziecko od

Zobaczymy, w tym tygodniu idę do jaskini lwa, czyli 'swojej' parafii.

--

Paulinka
Nie chciałabym urazić swoimi postami katolików, nie żebym była

96. Data: 2011-11-13 21:12:22

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-13 22:04, Paulinka pisze:
> Zobaczymy, w tym tygodniu idę do jaskini lwa, czyli 'swojej' parafii.

No to powodzenia :)

PS. Zastanawiam się, jaki może być powód, dla którego
ksiądz mógłby odmówić i czy w takiej sytuacji argument
typu 'obiecałam babci przed śmiercią' podany w odpowiedni
sposób być może miałby siłę przechylić sprawę na Twoją korzyść.

97. Data: 2011-11-13 21:20:47

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony pisze:

> [...]
> typu 'obiecałam babci przed śmiercią' podany w odpowiedni
> sposób być może miałby siłę przechylić sprawę na Twoją korzyść.

Na moją niekorzyść działają powody, dla których ja się wypisałam z Kościoła.
Czytałam dzisiaj u rodziców wywiad Bonieckiego z Olejnik (przedruk w
zeszłotygodniowej Angorze, bo nie kupiłam). Ten wywiad, po którym dostał
szlaban na wypowiedzi publiczne. Myślę, że tak samo jestem dla księży
irytująca.

--

Paulinka

98. Data: 2011-11-13 21:44:50

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:j9pcbi$1jn$10@node2.news.atman.pl...

> [...]
> zeszłotygodniowej Angorze, bo nie kupiłam). Ten wywiad, po którym dostał
> szlaban na wypowiedzi publiczne. Myślę, że tak samo jestem dla księży

jasne, bo konsekwentna jesteś tylko w dogadywaniu

kiwiko

99. Data: 2011-11-13 21:55:16

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:j9pa6b$1jn$6@node2.news.atman.pl...

> [...]

> Tak naprawdę to rozmawiałam dopiero z księdzem, który uczy moje dzieci. On
> mnie rozumie, ale... nie będzie wchodził w kompetencje księdza z mojej

Aha. No to kolejnosc jest inna.
Najpierw idz. Dopiero potem ewentualnie pyskuj.

100. Data: 2011-11-13 21:55:51

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kiwiko pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:j9pcbi$1jn$10@node2.news.atman.pl...

> jasne, bo konsekwentna jesteś tylko w dogadywaniu

Masz coś w ogóle do powiedzenia, czy tak te monosylaby wydalasz, bo
inaczej nie umiesz?
Stwórz ze trzy zdanie wielokrotnie złożone. Jak na razie widzę tylko
Twoją próbę 'jakiejś' złośliwej reakcji na to, że zrobiłam Ci przykrość,
tym, że uważam Cię za mało gramotną poszukiwaczkę życiowego partnera w
złym miejscu.
Jeśli chcesz merytorycznie coś mi uzmysłowić, to zrób to po prostu.
Cudów po Tobie nie oczekuję, ale może mnie zaskoczysz.
W końcu masz tu paru fanów, będą się cieszyć jak ja.

--

Paulinka

Adoptuj Greka!
Swingowanie
Siostra zaszła w ciążę z moim bratem, błagam o pomoc
na informatyka
Reklamacji nie uwzględnia się...