Z dedykacją dla XL - Adoptuj polskie dzieci!

171. Data: 2011-11-15 15:59:06

Temat: Re: Z dedykacją dla XL - Adoptuj polskie dzieci!
Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Szpilka" <s...@s...pl> wrote in message
news:j9u1dv$81$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Chodzi mi o to, że przy oczytaniu się i osłuchaniu o pazerności i
> bezczelności księży - ja trafiłam już kilka razy na nie pazernych,
> chciałam to sama dałam.

i owszem. Ale imo gdyby pazerny nie byl to by koperty nie wzial.

i.

172. Data: 2011-11-15 16:26:11

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kiwiko pisze:

> A Ty potrafisz myśleć?
> czy tylko widzisz co chcesz widzieć?
>
> Mam to w nosie co tam sobie o mnie myślą wredne i złośliwe baby, i nie
> wyobrażaj sobie, że Ty możesz sprawić mi jakąś przykrość.

Ja również mam w nosie, co myślą o mnie wredne i złośliwe baby, więc
zanim następnym razem cokolwiek do mnie albo o mnie napiszesz mniej to
na uwadze. Tym bardziej, ze ja Cię nie zaczepiam i ogólnie wisi mi to,
czy jesteś, czy Cię nie ma.

--

Paulinka

173. Data: 2011-11-15 16:28:25

Od: Szpilka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Lis, 16:59, "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> wrote:
> "Szpilka" <s...@s...pl> wrote in message

> i owszem. Ale imo gdyby pazerny nie byl to by koperty nie wzial.

Gdyby pazerny był, to bym mu nie dała :-)

To tak jak kiedyś mnie kanarzy złapali w autobusie i chamsko chcieli w
łapę.
Zawzięłam się i nie dałam. Wypisali mi mandat.

Sylwia

174. Data: 2011-11-15 16:33:54

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Ależ czynisz - ponieważ chcesz obiecać coś, czego nie masz zamiaru
> dotrzymać.

To rodzice chrzestni obiecają, a nie ja.

--

Paulinka

175. Data: 2011-11-15 16:33:57

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Nie jest to tak niewiele, jak chciałabyś - muszę przyznać kiwiko, że
> świetnie Cię okresliła tymi trzema słowami, zamiast pisać takie długie
> zdanie: "Jesteś dorosła, a mimo to działasz jak dziecko z tym chrztem,
> chcesz oszukać samą siebie wmawiając innym, że naprawdę wierzysz, że
> problemu nie ma... żeby oni dla Twego dziecięcego spokoju potwierdzili, że
> nie ma. A wtedy Ty jako dorosła w to naprawdę uwierzysz."
>
> No ale on jest.

Na szczęście jest to moja prywatna sprawa i nic Ci do tego. Ani nie masz
mnie prawa oceniać, ani tym bardziej decydować, o tym co dla mnie i
moich dzieci jest dobre. Daruj więc sobie to kaznodziejstwo.

--

Paulinka

176. Data: 2011-11-15 16:34:00

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szaulo pisze:
> X-No-Archive:yes
>
> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:j9pbdd$1jn$9@node2.news.atman.pl...
>
> [...]
>
> Ja bym nie dotrzymywał takiej obietnicy, będąc na Twoim miejscu.
> Dlaczego ją w ogóle dałaś?

Pisałam już o tym.

--

Paulinka

177. Data: 2011-11-15 16:34:03

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Dokonałaś aktu apostazji? - no to raczej nie widzę możliwości chrztu dla
> dziecka... Niestety. Ponieważ jesteś w stanie ekskomuniki niejako "na
> życzenie"... Byłoby to smutne dosyć, jeśli tak jest. No ale obym się
> myliła.

Uważam, że nie istnieje pojęcie 'niepraktykujący katolik'. Wypisanie się
nie oznacza aktu apostazji w tym przypadku.

--

Paulinka

178. Data: 2011-11-15 16:34:06

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Szpilka" <s...@g...pl> wrote in message
.googlegroups.com...

> Gdyby pazerny był, to bym mu nie dała :-)
> To tak jak kiedyś mnie kanarzy złapali w autobusie i chamsko chcieli w
> łapę.
> Zawzięłam się i nie dałam. Wypisali mi mandat.

dwie rozne sytuacje.

i.

179. Data: 2011-11-15 16:34:06

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> miałabyś dziś kłopotu... Tymczasem podchodzisz do wiary agresywnie, ale
> dziecko ochrzcic chcesz. Paradoks? - Niestety tak, i to przykry. I raczej
> tak zostaniesz potraktowana. Szkoda dzieci, bo z powodu Twej
> zatwardziałosci wpędzisz je w rozterki, kiedy dorosną. Trzeba było się
> zdecydować w ciągu tych 8 lat. Miałyby dziś prostą sytuację. Więc widzę, że
> uczciwiej byłoby dać sobie spokój z tym chrztem_na_siłę - dzieki temu
> kiedyś będą miały wybór, żadna to ujma.
> Wiem to z autopsji.
>
> Na Twoim miejscu w ten właśnie sposób porozmawiałabym z babcią.

Babcia nie żyje.

--

Paulinka

180. Data: 2011-11-15 16:34:09

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Ja sądzę, ze ta obietnica to rodzaj pretekstu do uczynienia czegoś, czego
> Paulina bardzo chce, tylko nie chce się przed samą sobą, a zwłaszcza przed
> Kosciołem, do tego przyznać.
> Tylko nie wiem, po co tak sobie i dzieciom komplikować życie obrażajac się
> na Kosciół z powodu jakichśtam ludzi - ci ludzie to nie cały Kościół,
> tęskniąc do bycia w Kosciele trzeba to zrealizować, powrót po apostazji
> jest możliwy.

Ty to naprawdę potrafisz odlecieć.

--

Paulinka

Adoptuj Greka!
Swingowanie
Siostra zaszła w ciążę z moim bratem, błagam o pomoc
na informatyka
Reklamacji nie uwzględnia się...