Z dedykacją dla XL - Adoptuj polskie dzieci!

251. Data: 2011-11-16 13:07:17

Temat: Re: Z dedykacją dla XL - Adoptuj polskie dzieci!
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szaulo pisze:
> X-No-Archive:yes
>
> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:ja0c20$8nd$4@node2.news.atman.pl...
>
> [...]
>
> Że czują się bezpiecznie?

10/10

--

Paulinka

252. Data: 2011-11-16 13:10:34

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szaulo" <z...@...ll> napisał w wiadomości
> X-No-Archive:yes
>
> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:ja0c20$8nd$4@node2.news.atman.pl...
>
> [...]
>
> Że czują się bezpiecznie?

Mój dziadek kiedyś tak się 'czuł bezpiecznie' w kościele, że w niedzielę
wrócił ze mszy do domu po kilku godzinach. Babcia zaczęła mu robić wurzuty,
gdzieś ty był tak długo, i wogle. Więc dziadek pwoiedział, że sobie
przysypiał na mszy, co otwierał oko, ludzie siedzą, znowu przysnął, otworzył
oczy - siedzą, i tak kilka razy. Przesypiał 'zmiany turnusów' i mu się
zeszło :-)

Sylwia

253. Data: 2011-11-16 13:12:40

Od: "Szaulo" <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:ja0cid$8nd$5@node2.news.atman.pl...

> 10/10

Bez kozery powiem 888/888.

Sz.

254. Data: 2011-11-16 13:14:33

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Nov 2011 13:58:33 +0100, Paulinka napisał(a):
> [...]
> Zresztą widok
> przysypiających babć podczas mszy też o czymś świadczy.

Że odpuściły sobie churching :)

Pozdrawiam,
M.

255. Data: 2011-11-16 15:55:01

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-16 13:07, zażółcony pisze:

> Uzasadnienie:
> Ja w tym zamieszaniu nie widzę nakreślonych celów długoterminowych,
> które Ty chcesz osiągnąć dla swoich dzieci. Imo obietnica dana
> babci to trochę mało, żeby wmanewrowywać dzieci w coś sobie
> jednak ... obcego.

Obcego? Żółty, piszesz do osoby, która wychowała się w rodzinie
katolickiej, w katolickim kraju, a przede wszystkim pisała, że wierzy i
uznaje chrześcijańskie wartości.

> [...]
> że to grzech."
> "Mamo, siostra kazała się nam nauczyć kolejnej dużej modlitwy
> i wszystkie dzieci idą potem na spotkanie z proboszczem,
> gdzie będziemy się modlić wszyscy razem. Rodzice idą,
> ty też pójdziesz ?"
> "mamo, dlaczego nie chodzisz do spowiedzi, a ja muszę ?"
> "mamo, nie lubię sama chodzić do komunii"
> "mamo, powiedziałam siostrze, że Ty nie lubisz księży
> i kościołów, siostra się spytała dlaczego i powiedziałam,
> że Ty mówisz, że oni mówią głupoty* a nawet kłamią"
>
> *) te 'głupoty' to przećwiczyłem na własnym przykładzie :)

Co do reszty - te oraz podobne dylematy czekają nas zawsze. Nie
unikniemy ich. Podobnie źle wielu rodziców wyraża się o nauczycielach
chociażby i o szkole, jednocześnie wymagając od dzieci szóstek i jako
takiego posłuszeństwa. Podobnie sami popełniamy różne błędy równocześnie
oczekując od dzieci, żeby ich nie popełniały. Nie jesteśmy idealni, nie
zawsze potrafimy być konsekwentni. Możemy się jedynie starać.

Ewa

256. Data: 2011-11-16 16:22:08

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-16 16:55, medea pisze:

> Obcego? Żółty, piszesz do osoby, która wychowała się w rodzinie
> katolickiej, w katolickim kraju, a przede wszystkim pisała, że wierzy i
> uznaje chrześcijańskie wartości.

Obcego - jak odrzucony przeszczep. Niby nerka i niby wiadomo do czego -
ale jednak odrzucona.
"Idealnie" to powinno imo być tak: w hołdzie dla wolności wyboru
oraz w trosce dla JAKOŚCI WSPÓLNOTY KK - dziecka nie chrzcimy,
a dziecko jak dorasta - samo wstępuje do wspólnoty, rozumiejąc i
akceptując jej wartości. Dzięki temu wnosi do wspólnoty coś
dorosłego, dojrzałego.
W wypadku Paulinki imo wygląda to bardziej tak: w hołdzie
dla wolności wyboru oferujemy dziecku możliwość buntu, jak
dojrzeje, a tymczasem z braku troski o jakość wspólnoty kk
wrzucamy w nią niedojrzałe dziecko. Jeśli założyć, że
kk to takie przedszkole, z którego się wyrasta - to ok,
może być. Tylko przedszkolanki jakieś takie trochę ...
smutne i przesterowane przez jeszcze smutniejszych facetów.

> [...]
> oczekując od dzieci, żeby ich nie popełniały. Nie jesteśmy idealni, nie
> zawsze potrafimy być konsekwentni. Możemy się jedynie starać.

... no fakt ... może więc nie ma o czym mówić ?

257. Data: 2011-11-16 20:40:23

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile pisze:

> Że odpuściły sobie churching :)

:D

--

Paulinka

258. Data: 2011-11-16 20:41:04

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> [...]
> oczekując od dzieci, żeby ich nie popełniały. Nie jesteśmy idealni, nie
> zawsze potrafimy być konsekwentni. Możemy się jedynie starać.

Dzięki Ewa za tego posta.

--

Paulinka

259. Data: 2011-11-16 22:37:15

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nasz jest wyrodny - kupuje biednym dzieciakom buty i zeszyty i wozi je na
> pływalnię.

a bierze z nimi prysznic??

i.

260. Data: 2011-11-16 22:40:48

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:

> a bierze z nimi prysznic??

Weź Iwon(k)a się patelnią w to i owo.

--

Paulinka

Adoptuj Greka!
Swingowanie
Siostra zaszła w ciążę z moim bratem, błagam o pomoc
na informatyka
Reklamacji nie uwzględnia się...