Z dedykacją dla XL - Adoptuj polskie dzieci!

391. Data: 2011-11-17 22:53:15

Temat: Re: Z dedykacją dla XL - Adoptuj polskie dzieci!
Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-17 22:54, Ikselka pisze:

> Mówisz do osoby, która miała podobne przeżycie. Ale sobie poradziła, choć
> miała 3 lata mniej wtedy, niż Ty i nie miała cienia bladego pojęcia o
> pedofilii ani w ogóle, ani w szczególe. Opisywałam tutaj.
A powiedz - czy poszłaś z tym do rodziców ? Opowiedziałaś ?
Jak zareagowali ?

392. Data: 2011-11-17 22:55:17

Od: SuzIQ <u...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-17 23:46, Ikselka pisze:

> Czy Twoi rodzice wiedzieli o tym? - skoro to było systematyczne, to
> powinni. A i Ty powinnaś była pomyśleć, jak tego unikać, duża dziewczyna
> była z Ciebie, 15 lat to już prawie kobieta. Nie tylko fizycznie.
> Pomyślunek powinien Ci posłużyć, tak po prostu.
> Mnie się zdarzyło tylko raz i od pierwszego razu zadziałało myślenie, na
> samo przekręcenie klucza w zamku, uprzedzając w ogóle postęp akcji - do
> dziś jestem z siebie dumna. Miałam wtedy jakieś 12 lat.

:) o przepraszam, ze ja rozpustna świadoma perwersyjna 15 latka
wsadzałam ksiedzu cycki w dłonie.to wszytko moja wina, prowokowałam go
a on przeciez tylko człowiek. EOT

--
Są normalne piersi ( . )( . ), piersi silikonowe ( + )( + ), piersi
idealne (o)(o). Czasami piersiom jest zimno (^)(^),niektóre

393. Data: 2011-11-17 22:57:38

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-17 23:43, Aicha pisze:

> Ale co Wy wszyscy z tą apostazją?
My za Paulinką ...

394. Data: 2011-11-17 23:16:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Nov 2011 23:53:15 +0100, zażółcony napisał(a):

> A powiedz - czy poszłaś z tym do rodziców ? Opowiedziałaś ?
> Jak zareagowali ?

Nie, nie powiedziałam, ponieważ NIC się mi nie stało, bo nie zdążyło.
Sytuacja zaledwie była sygnałem, a już wzbudziła mój niepokój.
Gdyby tylko do czegokolwiek doszło, nawet do dotknięcia mnie, na pewno bym
powiedziała. Wtedy nie potraktowałam tego jako pedofilię - nie miałam o
niej pojęcia. Dopiero po latach skojarzyłam, co mi groziło.
Po prostu jako dziecku nie spodobało mi się zamknięcie drzwi na klucz po
tym, jak ksiadz poprosił mnie, zebym została po religii. Położył na biurku
piękne, czerwone jabłko, które wyjął z szuflady, a kiedy podeszłam i
wzięłam je do ręki, on szybko poszedł do drzwi i przekręcił klucz chowając
go szybko do kieszeni.

Natychmiast odebrałam to jako zagrożenie i zło - pomimo że przecież nigdy
wcześniej mi się takie sytuacje nie zdarzały, aby ktoś zamykał drzwi na
klucz przede mną czy podczas przebywania ze mną sam na sam.

Kroki oddalających się koleżanek za przeszklonymi drzwiami szybko stały się
niesłyszalne, do tego zamknięte drzwi, i to jabłko dla odwrócenia mojej
uwagi od klucza - co się zresztą nie udało, bo zauważyłam manewr ksiedza.
To były sekundy - rzuciłam jabłko i podbiegłam do szyby, udając, że widzę
gdzieś tam za drzwiami czekającą koleżankę z ławki, Basię, której ksiadz
widzieć niby ne mógł z powodu bycia tyłem do drzwi. Niby patrząc w stronę
stojącej za drzwiami koleżanki krzyknęłam "Baśka, Baśka, poczekaj, już
idę!"
Prosty blef, który lata później uratował mnie też przed napaścią w ciemnej
ulicy, o tym przy innej okazji...

Nigdy więcej się to nie powtórzyło. Gdyby się choć raz powtórzyło, moi
rodzice by natychmiast wiedzieli.
Szybko o tym zapomniałam. Ksiadz po jakimś czasie wyjechał. Po latach
dowiedziałam się, dlaczego - opuścił stan kapłański, ożenił się ponoć
nawet...

Dlatego dziwię się, że 15-letnia dziewczyna sobie nie poradziła po
powtórzeniu się czegoś, czego być nie powinno lub co jej nie odpowiadało,
budziło obrzydzenie i strach.

395. Data: 2011-11-17 23:17:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Nov 2011 23:55:17 +0100, SuzIQ napisał(a):

> :) o przepraszam, ze ja rozpustna świadoma perwersyjna 15 latka
> wsadzałam ksiedzu cycki w dłonie.to wszytko moja wina, prowokowałam go
> a on przeciez tylko człowiek. EOT

Nie o to chodzi - czytaj mój post sprzed chwili do Żółtego.

396. Data: 2011-11-17 23:36:04

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-18 00:16, Ikselka pisze:

> [...]
>
> Dlatego dziwię się, że 15-letnia dziewczyna sobie nie poradziła po
> powtórzeniu się czegoś, czego być nie powinno lub co jej nie odpowiadało,

Wiesz co mnie dziwi ? Że tak bardzo mierzysz ludzi swoją własną miarą.
Ksiądz stwierdził, że nie masz profilu psychologicznego, który
by Cię lokował w grupie bezradnych ofiar - i szybko odpuścił.
Przeszłaś test nie po jego myśli/ Ale dlaczego zakładasz,
że wszystkie dzieci mają podobny wachlarz możliwosci reakcji ?
Dlaczego zakładasz nawet, że wszystkie NORMALNE dzieci poradziłyby
sobie w tej sytuacji tak dobrze, jak Ty ?
Ta trudność wychodzenia poza swoje własne doświadczenia i poza własną
ich obróbkę intelektualno-emocjonalną to IMO najgorsza Twoja wada
w tym wszystkim.

397. Data: 2011-11-17 23:58:56

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-17 23:57, zażółcony pisze:

> My za Paulinką ...

Ale ona się nigdzie nie wybiera.
Ja zresztą też - mimo zakończenia jakichkolwiek kontaktów z kościołem po
maturze.

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

398. Data: 2011-11-18 00:15:07

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> była z Ciebie, 15 lat to już prawie kobieta. Nie tylko fizycznie.
> Pomyślunek powinien Ci posłużyć, tak po prostu.

no i sie dowiedzielismy. Ofiary sa same sobie winne.....

i.

399. Data: 2011-11-18 00:27:08

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlatego dziwię się, że 15-letnia dziewczyna sobie nie poradziła po
> powtórzeniu się czegoś, czego być nie powinno lub co jej nie odpowiadało,
> budziło obrzydzenie i strach.

obrzydliwy z ciebie czlowiek jest. Okropne, ze mialas kiedykolwiek i
jakikolwiek kontakt z dziecmi.

i.

400. Data: 2011-11-18 07:37:32

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lis, 00:36, zażółcony <r...@c...pl> wrote:

> Ta trudność wychodzenia poza swoje własne doświadczenia i poza własną
> ich obróbkę intelektualno-emocjonalną to IMO najgorsza Twoja wada
> w tym wszystkim.

Zwykle lenistwo intelektualne.

Ale to nie powinno byc dla Ciebie niczym dziwnym.
Wszak kazda jednostka wybiera sobie najmniej
energochlonny (dla siebie) sposob zycia i bycia.
Widocznie XL ma tej samo-energii tylko tyle, by
moc myslec wylacznie "po swojemu".

Adoptuj Greka!
Swingowanie
Siostra zaszła w ciążę z moim bratem, błagam o pomoc
na informatyka
Reklamacji nie uwzględnia się...