Z jakiego serwera news korzystacie?

1. Data: 2011-10-25 23:08:36

Temat: Z jakiego serwera news korzystacie?
Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Niusy na onecie zawiesiły działalność. Przez Google pisze się beznadziejnie. Jakiś
pomysł?

2. Data: 2011-10-25 23:32:10

Temat: Re: Z jakiego serwera news korzystacie?
Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-26 01:08, tren R pisze:
> Niusy na onecie zawiesiły działalność. Przez Google pisze się beznadziejnie. Jakiś
pomysł?

Przez Gazetę Wyborczą. Nie wszystkie google widać, ale jest w porzo.

michał

3. Data: 2011-10-25 23:33:52

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26-październik-11 w ramce <news:j87gtp$cou$3@inews.gazeta.pl> pędzel
michał zmalował:

> Przez Gazetę Wyborczą. Nie wszystkie google widać, ale jest w porzo.

Już się przestawiłem. Adres serwera news: inews.gazeta.pl
Onet ni z tego ni z owego zdechł.

4. Data: 2011-10-25 23:38:11

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-26 01:33, Nowy lepszy tren R pisze:
> [...]
> michał zmalował:

Jakiś pomysł?

> Już się przestawiłem. Adres serwera news: inews.gazeta.pl

Może ona coś przycisnęła...

http://wiadomosci.onet.pl/fotoreportaze/martyna-wojc
iechowska-wydaje-onet,4884305,10558350,fotoreportaz-
maly.html

michał

5. Data: 2011-10-26 05:42:10

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@g...com> napisał w wiadomości
ion-forums@yqgn17...
>Niusy na onecie zawiesiły działalność. Przez Google pisze się
>beznadziejnie. Jakiś pomysł?

Tak, znajdz sobie prace.

6. Data: 2011-10-26 06:26:27

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-26 01:08, tren R pisze:
> Niusy na onecie zawiesiły działalność. Przez Google pisze się beznadziejnie. Jakiś
pomysł?

Już działają.
Ja zastępczo korzystam z neostrady, ale tam nie wszystko widać.

Ewa

7. Data: 2011-10-26 08:06:11

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Już się przestawiłem. Adres serwera news: inews.gazeta.pl
> Onet ni z tego ni z owego zdechł.

Na to konto trzeba się logować, trzeba najpierw założyć sobie tam konto?
Jaki adres?

8. Data: 2011-10-26 08:21:54

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-26 10:06, zdumiony pisze:

> Na to konto trzeba się logować, trzeba najpierw założyć sobie tam konto?
> Jaki adres?

Dobrze chodzi serwer news.task.gda.pl, nie wymaga logowania.
Też się na niego przerzucam od czasu do czasu.

9. Data: 2011-10-26 08:25:20

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-26 10:21, zażółcony pisze:
> Dobrze chodzi serwer news.task.gda.pl, nie wymaga logowania.
> Też się na niego przerzucam od czasu do czasu.

U mnie jest błąd NNTP: brak praw

10. Data: 2011-10-26 08:36:44

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-26 10:25, zdumiony pisze:

> U mnie jest błąd NNTP: brak praw

Hmmm, dziwne. Może wpuszcza tylko osoby z trójmiasta ?
Nie słyszałem o takiej praktyce, ale możliwe.

Masz telefon?
Może to kogoś...
Re: mężczyzna z przeszłością