Z łezką w oku.

21. Data: 2018-03-04 15:15:46

Temat: Re: Z łezką w oku.
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-02 o 19:17, XL pisze:

> A, i jeszcze jedno: z mleka od krów pasionych na łące! Świeża pasza,
> słońce... Mleko na masło produkowane przemysłowo pochodzi od krów, które
> nie widzą ani słońca, ani łąki :-(((

Miejmy nadzieję że do Polski szybko nie trafią takie dzikie obyczaje, na
dobre. Jak na razie przynajmniej przemysłowy rynek mleczarski to u nas
dopiero raczkuje.

> Wg mnie i mojej pamięci porownawczej (a mam świetną) jest to jakieś 80%
> ubytku.

> Przede wszystkim Niemcom i (po nich) komunistom.

Wg moich obserwacji cały ten szajs i degrengolada przychodzi do nas z za
oceanu.

22. Data: 2018-03-04 16:44:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> A i może dzisiejszy asortyment piekarniczy to już nie to samo co kiedyś.

> No, skoro tak mówisz.

Mowię, bo wiem. No co Ty, nie słyszałeś o chińskim mrożonym pieczywie w
Lidlach i Biedronkach, ani o tym, na czym rosną jak grzyby po deszczu tzw.
hurtownie dodatków dla piekarnictwa i cukiernictwa?
https://www.pkt.pl/szukaj/dodatki-piekarnicze
--
XL

23. Data: 2018-03-04 16:49:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Miejmy nadzieję że do Polski szybko nie trafią takie dzikie obyczaje, na
> dobre.

No co Ty? Nie wiesz, jak OD LAT wygląda hodowla krów także w Polsce???
Nie wiesz, że wszędzie w Europie jrowy żreją prefabrykowane pasze i stoją
całe życie w oborach, nie znając słońca ani trawy? W maśle od takich krow
to nie masz co szukać nie tylkp smaku i zapachu, ale także prowitaminy D3,
w ktorą niegdyś było bogate - no bo skoro krówska pod dachem, to i same jej
nie mają i niby skąd miałaby się w maśle znaleźć?

> Jak na razie przynajmniej przemysłowy rynek mleczarski to u nas
> dopiero raczkuje.

Ty chyba zatrzymałeś swoją świadomość na epoce gierkowskiej w tym
względzie...

Też.

--
XL

24. Data: 2018-03-05 16:33:14

Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Am 01.03.2018 um 11:43 schrieb Waldemar:
> [...]
2aw&npsic=0&rflfq=1&rlha=0&rllag=51107860,17024546,1
647&tbm=lcl&ved=0ahUKEwi64PG1nsnZAhUC3SwKHUEoApkQtgM
IKQ&tbs=lrf:!2m1!1e3!3sIAE,lf:1,lf_ui:4&rldoc=1#rlfi
=hd:;si:;mv:!1m3!1d35909.612053314784!2d17.03617615!
3d51.102521800000005!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i448!2i344
!4f13.1;tbs:lrf:!2m1!1e3!3sIAE,lf:1,lf_ui:4

> Dzięki. Będę tylko jeden dzień, ale rynek we Wrocławiu mi przypasuje.

Byłem we Wrocławiu w rynku, niestety chleba nie było ;-).
Spróbuję następnym razem.

Waldek

Vive la France!
E viva Espa?a!