Z ....?.... na FARMACJE.

1. Data: 2008-04-08 19:45:13

Temat: Z ....?.... na FARMACJE.
Od: "Kalinka" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Ukończyłam studia i podyplomówkę w zakresie pedagogiki zdrowia. Nie mogę
wykonywać tego zawodu z względów osobistych, których opisywanie tu zajęłoby
całe miejsce na serwerach grup dyskusyjnych ;-). Chciałabym zająć się
farmacją. Jednak naprawdę nie wiem od czego zacząć. Chciałabym rozpocząć od
technika farmacji, by się wdrożyć od podstaw w temat. Mam w związku z tym
pytania: Czy po zrobieniu technika można kontynuować naukę w magisterce? W
jakim zakresie wymagana jest wiedza z zakresu chemi i biologi? Jaki zakres
działań i uprawnień ma technik farmaceuta?

Może jest ktoś na grupie i chetnie podzieli się doświadczeniami zmiany
zawodu lub rozpoczecia szkoły policealnej w wieku 29 lat. Serdecznie
pozdrawiam i z góry dziękuję za posty i opinie.

Kalinka

2. Data: 2008-04-09 14:19:16

Temat: Re: Z ....?.... na FARMACJE.
Od: "justyna " <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałabym rozpocząć od
> technika farmacji, (...)Czy po zrobieniu technika można kontynuować naukę
w magisterce?
pytasz, o możliwość zdobycia tytułu magistra famracji? bycie technikiem
famraceutycznym nic nie zmienia w sprawie rekrutacji na studia
farmaceutyczne; żadnych ułatwień, studiów uzupełniających, drogi na skróty
itp.

> Jaki zakres
> działań i uprawnień ma technik farmaceuta?
ustawa prawo farmaceutyczne art. 90(bodajże).
w skrócie- po ukończeniu 2-letniego stażu tech. farm. może wydawać wszystkie
leki, oprócz narkotyków i niektórych psychotropów (i tzw. wykazu A, ale to
martwy przepis obecnie); po 5 latach może być kierownikiem punktu aptecznego
(dot. terenów wiejskich)

jeśli się zdecydujesz, to wybierz państwową szkołę dzienną.

3. Data: 2008-04-09 16:36:44

Od: n...@p...fm (jacek o) szukaj wiadomości tego autora

lepiej daj sobie spokój. Uzasadnienie takze zajeloby cale miejsce serwera
wiec przyjmij to na wiare

> [...]
> zawodu lub rozpoczecia szkoły policealnej w wieku 29 lat. Serdecznie
> pozdrawiam i z góry dziękuję za posty i opinie.

Ten tenisista strasznie sie wkurzyl! Zobacz wideo:
http://link.interia.pl/f1d85

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.sci.farmacja

4. Data: 2008-04-09 17:22:30

Od: "Kalinka" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> lepiej daj sobie spokój.

Z pisaniem postów ? :P

5. Data: 2008-04-09 17:24:50

Od: "Kalinka" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justyna " <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> aptecznego
> (dot. terenów wiejskich)
>
> jeśli się zdecydujesz, to wybierz państwową szkołę dzienna

Dziękuję za posta Justyno :-)
Pozdrawiam
Kalinka

6. Data: 2008-05-29 12:05:31

Od: medyk <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Kwi, 19:24, "Kalinka" <c...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "justyna " <j...@g...pl> napisał w
wiadomościnews:ftij94$6jt$1@inews.gazeta.pl...

> Dziękuję za posta Justyno :-)
> Pozdrawiam
> Kalinka

technik farmaceutyczny http://medyk.zgora.pl/index.php?option=com_content&t
ask=view&id=83&Itemid=38

10-lecie mazos pharm poland
NAJWSPANIALSZA APTEKA WARSZAWY
WIELKANOC
Punkt Apteczny Brzóza k./Kozienic -Szuka Kierownika
Bydgoszcz - kierownika i tech.farm.