Z przeziębieniem do szpitala?

1. Data: 2004-10-13 09:37:34

Temat: Z przeziębieniem do szpitala?
Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

moja mama cały czas się ostatnio przeziebia, grypy, anginy - jakaś
permamentnie obniżona odporność. Udało się znaleźć 'okienko' w tych
chorobach i wykorzystać na operację usunięcia woli, która jest jutro.
Chciałbym iść mamę odwiedzić, ale coś mnie jakieś przeziębienie/grypa
bierze. No i nie wiem, czy powienienem iść tam w takim stanie do
szpitala (tzn. chodzi o zdrowie mamy, nie moje)?
--
Samotnik
"Mnie takie zabawy nie bardzo interesują. Nie gustuje w penisach,

2. Data: 2004-10-13 09:50:13

Temat: Re: Z przeziębieniem do szpitala?
Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Samotnik wrote:
> wykorzystać na operację usunięcia woli

Chryste Panie, a gdzie umiejscowiona jest wola, i dlaczego ja chcecie
mamie wyciac? ;-))))))))) Za bardzo wam rzadzi?

MSPANC :-)

--
sveana

3. Data: 2004-10-13 14:25:57

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 13 Oct 2004 11:50:13 +0200, =sve@na= wrote:

> Chryste Panie, a gdzie umiejscowiona jest wola,

Nie wiadomo dokładnie, ale najprawdopodobniej w przyśrodkowej części
płatów czołowych.

> i dlaczego ja chcecie
> mamie wyciac? ;-))))))))) Za bardzo wam rzadzi?

To ja przepraszam... ;)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

4. Data: 2004-10-13 14:32:03

Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

<a...@s...re.invalid> napisal(a):

> Nie wiadomo dokładnie, ale najprawdopodobniej w przyśrodkowej części
> płatów czołowych.

> To ja przepraszam... ;)

Śmichu hihu, ale może ktoś odpowie na pytanie?

5. Data: 2004-10-13 14:44:44

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 13 Oct 2004 14:32:03 +0000 (UTC), Samotnik wrote:

> Śmichu hihu, ale może ktoś odpowie na pytanie?

Nie potrafię na to pytanie odpowiedzieć z "naukowego" punktu widzenia,
ale gdybym znalazł się w podobnej sytuacji, oczywiście to poszedł bym
odwiedzić mamę.
Ale nie całował bym jej na powitanie, a w razie kichawki / kaszlu
założył maseczkę na twarz.

Tak irracjonalnie i po prostu.

6. Data: 2004-10-13 17:58:23

Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Bieniek" napisał:

> [...]
> odwiedzić mamę.
> Ale nie całował bym jej na powitanie, a w razie kichawki / kaszlu

Ja odpowiem również nie z naukowego, a osobistego punktu widzenia: jeśli
złapałabym jakąs infekcję wirusową, na pewno nie odwiedziłabym ani chorego w
szpitalu, ani rodziny z małym dzieckiem. Wydaje mi się, że małe dzieci,
osoby chore, czy osłabione łatwiej taką infekcję mogą złapać, a to czasami
jest dla nich bardziej niebezpieczne. Mam to przekonanie od czasu wizyty
dziadka z katarem, gdy mój syn był noworodkiem. Oczywiście złapał wiruska,
ale dla niego skończylo się szpitalem!... :(

A.

Opuchniete powieki a nerki?
Zagazowane jelita:(((
Czy to jest to co myślę?
Lampa podczerwieni Infraphil [?]
czy ktos moze polecic dermatologa w toruniu ?