Z psd :-D (was: Panowie, żona przodem!)

91. Data: 2009-06-19 10:26:52

Temat: Re: Z psd :-D
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:h1fnlr$b9u$1@news.onet.pl...
> Będę się upierać, że praktykowanie delikatniej kontroli nad emocjami,
> delikatne popychanie ich we właściwą stronę, jest zachowaniem czysto
> egoistycznym pozwalającym szczęśliwiej żyć.
>
> Ludzie dbają o zęby. Może więc należy też wyrobić sobie nawyk dbania o
> własne wnętrze?
>
> Byle nie przesadzić, bo zcyborgizowanie się też jest bez sensu.

Vilar- mam głębokie przekonanie, że pominęłaś coś istotnego: ZROZUMIENIE
SWOICH EMOCJI, UCZUĆ. Wtedy człowiek WIE, co ma robić. I o żadnej
cyborgizacji mowy nie ma

serdecznie pozdrawiam

Chiron

92. Data: 2009-06-19 10:27:25

Od: zielski <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Jun 2009 10:19:48 +0200, medea napisał(a):

> Podobne pomysły też już gdzieś słyszałam: gwałt jest problemem
> zgwałconego, morderstwo - zamordowanego, kradzież - obrabowanego.

Wyjaśniając.
Strzelający, gwałcący jest tak samo odpowiedzialny za swoje, myśli,
emocje i zachowania, jak rzeczony wkurzony. Mówienie, że to jej wina bo
miała krótką kiecę i fajna jest, jest DOKŁADNIE tym samym co mówienie, że
te głupie klucze mnie dziś tak zdenerwowały.
Mechanizm podobny jeśli nie ten sam.
W końcu zamiast posta pacnąć można dać w gębę nie?
--
Paweł Zioło http://my.opera.com/zielski

93. Data: 2009-06-19 10:27:47

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z mojego punktu widzenia Don Kichotem pozostaje np T.Lis.
Walczy, ale nie wie tak naprawdę z czym, i nie wie też jak
w ogóle należy z tym walczyć, ale walczy.
W dodatku widzi to "coś" u innych, ale już u siebie - nie.

--
CB

94. Data: 2009-06-19 10:29:06

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chironie,

sęk w tym, że znając siebie wiem jak łatwo można się zapędzić. Co prawda
zawsze, jakimś cudem, udawało mi się wrócić. Ale widzę też możliwość, że
pewnego dnia może się nie udać. Chociażby, jak coś mnie totalnie przerośnie.
Normalnie tylko w Bogu nadzieja.

MK

95. Data: 2009-06-19 10:32:32

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Vilar <v...@U...TO.op.pl> tak oto plecie:

> Taka...b(ie)liźniania pamięć zewnętrzna?

Coś w tym stylu.
Tyle że to się da na upartego skorygować czy zasłonić. A w przypadku
wewnętrznej - co będzie, jak zabraknie miejsca?

Qra

96. Data: 2009-06-19 10:34:22

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Albo np Duszasty - taki Don Kichot do 4-tej potęgi. :))

--
CB

97. Data: 2009-06-19 10:34:35

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Vilar <v...@U...TO.op.pl> tak oto plecie:

> Poszekaj, to ja Ci to pioro zamaluje lackierem do paznokci, zeby było
> widać które i żeby wiecej nie zahaczyć :-))), MK

Oki, to się się odpowiednio wystawię*.

Qra, *wiadomo czym

98. Data: 2009-06-19 10:36:16

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> co będzie, jak zabraknie miejsca?

Wtedy to się wybucha i ma się znowu duzo miejsca :-)

A tak serio, to pogardzane tu techniki NLP polecam.
Ale nie tego głupkowatego NLP sprowadzonego do poziomu "kursów podrywania"
itd. Ale tego prawdziwego, zakorzenionego w pracach Miltona Ericksona.

MK

99. Data: 2009-06-19 10:36:20

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie zielski <z...@o...pl> tak oto plecie:

> [...]
> te głupie klucze mnie dziś tak zdenerwowały.
> Mechanizm podobny jeśli nie ten sam.
> W końcu zamiast posta pacnąć można dać w gębę nie?

Oj, czasem to ręka świerzbi, oj bardzo...

Qra

100. Data: 2009-06-19 10:37:32

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Albo np Duszasty - taki Don Kichot do 4-tej potęgi. :))

Hah, a wiesz że masz rację?
Tylko mu się kopia trochę "wygła"....

MK

jak to w związku :)