ZAMAZPOSCIE studentki !!!

1. Data: 2001-08-27 08:41:18

Temat: ZAMAZPOSCIE studentki !!!
Od: "Mirek" <m...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Studentka (UMCS,V rok,dzienne) wychodzi za mąż w wakacje, zmienia nazwisko.

1. Chcąc brać stypendium socjalne z uczelni musi przedstawic dochody - tylko
czyje - czy męża który pracuje zawodowo czy rodziców (jak dotychczas)?
2. Czy istnieje obowiązek powiadomienia uczelni o zmianie stanu cywilnego i
nazwiska?
3. Jak to jest w przypadku urodzenia dziecka - czy pozostająca na uczelni
przy panienskim nazwisku studentka moze brac zasilek (zapomoge) porodową
(dziecko miałoby już nowe nazwisko) ???

PS. Przestawiając dochody męza prawdopodobnie stypendium nie dostanie bo
dochody dziela sie tylko na 2!.

Jak sadzicie - jak to najlepiej rozwiązać??

Pozdrawiam
Mirek

1. Data: 2001-08-30 06:35:42

Temat: Re: ZAMAZPOSCIE studentki !!!
Od: "Aga B." <a...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mirek <m...@s...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9md11n$216$...@n...lublin.pl...
> [...]
tylko
> czyje - czy męża który pracuje zawodowo czy rodziców (jak dotychczas)?

Moim zdaniem rodzicow, gdyz przedstawia sie dochody za ubiegle miesiace, a
wtedy jeszcze byla pod opieka rodzicow.

> 2. Czy istnieje obowiązek powiadomienia uczelni o zmianie stanu cywilnego
> nazwiska?

Obowiazku nie ma, ale jesli dziewczyna chce miec dyplom a nowym nazwiskiem,
to powinna poinformowac.

> 3. Jak to jest w przypadku urodzenia dziecka - czy pozostająca na uczelni
> przy panienskim nazwisku studentka moze brac zasilek (zapomoge) porodową
> (dziecko miałoby już nowe nazwisko) ???

Ja rodzac na V roku dostalam na uczelni jednorazowy zasilek porodowy, jego
wysokosc jest uzalezniona od stanu finansow uczelni. Nazwisko matki i
dziecka nie ma tu nic do rzeczy.

> Pozdrawiam
> Mirek

Takze pozdrawiam