ZLE CIALO

1. Data: 2001-11-27 21:05:33

Temat: ZLE CIALO
Od: "26-latek" <w...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podejrzewam, ze ta grupe odwiedzaja czasem jacys lekarze. Mam wiec pytanie.
Czy istnieja jakies badania, testy mogace okreslic przyczyny niskiej
kondycji zdrowotnej u czlowieka, ktory wczesniej nie miewal takich klopotow?
Nie mowie tu o jakichs podstawowych badaniach ale bardziej zlozonych,
bioracych pod uwage jak najwiecej czynnikow. Bo ja mam juz dosyc...

2. Data: 2001-11-27 22:27:12

Temat: Odp: ZLE CIALO
Od: "^ToM^" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale czego masz dosc????
tom

Użytkownik 26-latek <w...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9u0v7n$fqj$...@p...wcss.wroc.pl...

3. Data: 2001-11-28 08:19:19

Temat: Re: ZLE CIALO
Od: "Massai" <t...@b...ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "26-latek" <w...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
zlozonych,
> bioracych pod uwage jak najwiecej czynnikow. Bo ja mam juz dosyc...
To życie chłopie, ... i starość ;-)
Pozdro
Massai
ps. A poważnie to sprecyzuj o co chodzi... hipochondryk strasznie dużo
wydaje na badania ;-))

4. Data: 2001-11-30 23:27:57

Od: "doublemama" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

proponuję wziąć pod uwagę także test odporności na stres

5. Data: 2001-12-03 07:41:15

Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"26-latek" <w...@p...wp.pl> wrote in

> [...]
> takich klopotow? Nie mowie tu o jakichs podstawowych badaniach ale
> bardziej zlozonych, bioracych pod uwage jak najwiecej czynnikow. Bo ja

Niekiedy grupę tę odwiedzają pewnie i humaniści. Niechaj któryś przystępnie
w 2 zdaniach wytłumaczy z czego bierze się zło na świecie?

Przepraszam za ironię, ale Twoje pytanie jest _raczej_ ogólne.

Krzysiek, FEBP
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

normy sanepidu
Badanie histopatologiczne
Co wy na to??
jak się żyje po operacji aorty?
zdiagnozowana migrena-jakie leki blokujące najczesciej stosuje sie ?