Za duża choinka - można obciąć czubek?

1. Data: 2010-12-19 22:50:09

Temat: Za duża choinka - można obciąć czubek?
Od: " " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Nie znalazłem odpowiedzi i bardziej dopasowanej grupy. Kupiliśmy za dużą,
ciętą choinkę (świerk). Zastanawiamy się czy można obciąć jej czubek w celu
skrócenia. Czy dużo szybciej się posypie?

Pozdr,
Mariusz

2. Data: 2010-12-20 07:35:20

Temat: Re: Za duża choinka - można obciąć czubek?
Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> celu
> skrócenia. Czy dużo szybciej się posypie?

Tnij.
Albo dziura w suficie.

Pozdrawiam oczywiście
skryba

3. Data: 2010-12-20 07:42:03

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-19 23:50, m...@g...pl pisze:
> [...]
> ciętą choinkę (świerk). Zastanawiamy się czy można obciąć jej czubek w celu
> skrócenia. Czy dużo szybciej się posypie?

Co najwyżej trochę straci fason. Najlepiej wyglądałabym ucięta od dołu,
ale to trudniejsze jest, bo wymaga siekiery. ;)

Ewa

4. Data: 2010-12-20 08:05:47

Od: " " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

skryba ogrodowy <s...@o...eu> napisał(a):
> Użytkownik <m...@g...pl> napisał w wiadomości
Kupiliśmy za dużą,

> Tnij.
> Albo dziura w suficie.

Dzięki za rady. Dziurę sobie odpuszczę bo następny post miałby tytuł: "Jak
założyć gwiazdę lub szpic na czubek choinki umieszczony w dziurze na syficie" :-)

> Pozdrawiam oczywiście
> skryba

Pozdr,
Mariusz

5. Data: 2010-12-20 08:07:57

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...pl> wrote in message
> Kupiliśmy za dużą,

> Dzięki za rady. Dziurę sobie odpuszczę bo następny post miałby tytuł: "Jak
> założyć gwiazdę lub szpic na czubek choinki umieszczony w dziurze na
> syficie" :-)

Zacnij ot śpica.

6. Data: 2010-12-20 08:10:49

Od: " " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea <x...@p...fm> napisał(a):

> Co najwyżej trochę straci fason. Najlepiej wyglądałabym ucięta od dołu,
> ale to trudniejsze jest, bo wymaga siekiery. ;)

Tutaj właśnie fason psuje trochę za długi czubek. Dzięki.

> Ewa

Pozdr,
Mariusz

7. Data: 2010-12-20 12:40:05

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Dzięki za rady. Dziurę sobie odpuszczę bo następny post miałby tytuł: "Jak
> założyć gwiazdę lub szpic na czubek choinki umieszczony w dziurze na

Po drabinie

Pozdrawiam przewidująco
skryba

8. Data: 2010-12-22 00:07:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 Dec 2010 08:42:03 +0100, medea napisał(a):

> Co najwyżej trochę straci fason. Najlepiej wyglądałabym ucięta od dołu,

...by :-D
Tylko piły, piły :-)

9. Data: 2010-12-31 12:29:49

Od: "MM" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> celu
> skrócenia. Czy dużo szybciej się posypie?

Teraz już za późno, ale pamiętam z domu, że skracaliśmy choinkę od dołu.
Teraz od dawna nie kupuję żywtych choinek.

Pozdrawiam.

Dużo szczęścia w Nowym Roku

MM

10. Data: 2010-12-31 14:56:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 31 Dec 2010 13:29:49 +0100, MM napisał(a):

> Teraz od dawna nie kupuję żywtych choinek.

Dlaczego? - kupujesz te sztuczne, nieekologiczne???
:-)

Zima na Kaszubach
DLA OGRODNIKÓW I NIE TYLKO
Odśnieżanie :-)
Gdzie sa moje kwiatki, czyli: No i lipa z lipa ? ;)
[reklama} Mamrot z Wilkowyj