"Za plecami koronawirusa": Gadowski w TV Trwam i RadiuM...

11. Data: 2020-05-22 11:27:20

Temat: Re: "Za plecami koronawirusa": Gadowski w TV Trwam i RadiuM...
Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 22 May 2020 11:10:58 +0200
doszła do mnie wiadomość <t...@4...com>
od Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> :
>Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 22 May 2020 02:04:20 -0700 (PDT)
> doszła do mnie wiadomość <7...@g...c
om>
> od m...@g...com :
"POznacie". Moze tyle czasu trzeba lewackiej propagandzie do zbudowania
obrazu-narracji "pasujoncego do wytycznych" ale FAKTY takiej obrobki w czasie nie
POtrzebujom. Wiele juz dzis wiadomo w sPOsob pewny.

>Chcesz powiedzieć, że Gadowski ma dane, których nawet wirusolodzy nie mają?

Źródło jest ciekawe:
"Moi przyjaciele z laboratoriów w Kalifornii i w Nowym Jorku, którzy badają od samego
początku naturę tego wirusa, jego budowę".
szurszurszur

12. Data: 2020-05-22 11:35:47

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 22 May 2020 11:27:20 +0200
doszła do mnie wiadomość <o...@4...com>
> [...]
samego
>początku naturę tego wirusa, jego budowę".

A niech będzie całe:
"- Nie jest to dzieło ewolucji, nie jest to dzieło mutacji naturalnych, tak jak
początkowo nam mówiono: że ten wirus powstał w drodze takiej, iż zmutował z
nietoperzy -
przez jakiś organizm pośredni - na człowieka. Ten koronawirus SARS-Cov 2 nie jest
naturalny. Moi przyjaciele z laboratoriów w Kalifornii i w Nowym Jorku, którzy badają
od
samego początku naturę tego wirusa, jego budowę, od początku alarmowali, że jest w
nim
coś nienaturalnego, jest w nim ślad ludzkiej ręki. Już dziś wiemy, że kombinacja
genetyczna, która jest nieduża (bo to jest kilka genów) została zmieniona ludzką
ręką, że
dodano mechanizm wzmocnienia oddziaływania na człowieka. To wszystko wskazuje w 90
proc.,
że ten wirus był tworzony laboratoryjnie, prawdopodobnie od 2003 roku - tłumaczył
gość
,,Rozmów niedokończonych"."

Jest to w wyraźnej opozycji do tego:

https://www.totylkoteoria.pl/2020/05/koronawirus-poc
hodzenie.html

" Czy hipoteza o tym, że koronawirus SARS-CoV-2 został stworzony w chińskim
laboratorium
(np. w Wuhanie), jest całkowicie niedorzeczna czy może być w tej koncepcji ziarnko
prawdy?

Ludzie wydają się bardzo upraszczać to jak działają wirusy, czy wirusologię jako
naukę i
to, jak wyglądają metody badawcze w laboratorium wirusologicznym. Gdyby ten wirus
został
stworzony w laboratorium, bylibyśmy to w stanie stwierdzić na podstawie analizy
genomu.
Sztuczne modyfikacje w genomie wirusowym, a już szczególnie tworzenie nowych wirusów
laboratorium to przedsięwzięcie niezwykle trudne i zostawia pod sobie ślady, bo nie
jesteśmy jeszcze na tyle obeznani z wirusami by nimi manipulować. Gdyby tak było, z
pewnością bylibyśmy o krok od pozbycia się wielu chorób cywilizacyjnych, nie
mielibyśmy
problemu z obecną pandemią, o HIV i innych chorobach wirusowych nie wspominając."

Ciekaw jestem, czy ci "przyjaciele z laboratoriów w Kalifornii" istnieją w realu, bo
może
pan Gadowski rozmawia z nimi za pomocą jekiegoś medium spirytystycznego lub słyszyn
ich
głosy z kosmosu, albo odwiedzają go na balkonie i wyszepyują przekazy(znam i takie
przypadki, nawet z wyłączonego telewizora potrafią gadać)?

13. Data: 2020-05-22 11:46:49

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Ciekaw jestem, czy ci "przyjaciele z laboratoriów w Kalifornii" istnieją w realu
---
Zapytaj go sKOro naprawde jestes ciekaw albo odsluchaj jego "KOmentaze tygodnia"
w ktorych od samego POczatku pandemii mowil wiele razy skad co wie. Google masz.
Na POdstawie jednej audycji na razie wiesz KOgo uwaza za swoich przyjaciol i gdzie
twierdzi ze ich ma i juz to bez sprawdzenia POdwazasz zgodnie ze swedzeniem we
wlasnej...
Moim zdaniem [jurki] owsiki [ideowo] masz [=uwarunKOwanys lewacKO na uprzedzenia]

14. Data: 2020-05-22 12:08:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> Błąd w rozumowaniu.
> 500 ,,STESTOWANYCH" zakażeń.
> Epidemia w Polsce trwała już w styczniu. Do końca lutego zachorowało de
> facto 200000 (DWIEŚCIE TYSIĘCY!) ludzi (w tym ja), było 1200 zgonów -
> wszystko to jednak nie było diagnozowane pod kątem koronawirusa.
> Więc te 20000 (dwadzieścia tysięcy) obecnie to już wygasanie epidemii.
> ---
> Nie blad tylko teza motywcyjna do rozpoczecia rozmow "niedokoczonych".
> Napisz do Gada z tym co mnie tu, ciekawe co ci odpowie ;)

A tam. On wie swoje, a ja swoje.

> a przy okazji skad XLa te dane?

Od biotechnologa w wiodącej w Polsce firmie
farmaceutycznej/biotechnologicznej.
A biotechnolog skąd ma? - oni mają swoje sprawdzone źródła. Kto ma mieć,
jeśli nie firmy farmaceutyczne. Prasa w porównaniu z ich danymi
wewnetrznymi to cienkie bolki.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

15. Data: 2020-05-22 12:34:05

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]

A biotechnolog skąd ma? - oni mają swoje sprawdzone źródła. Kto ma mieć,
jeśli nie firmy farmaceutyczne. Prasa w porównaniu z ich danymi
Tym bardziej bym do Gada z tym POszedl. O igrzyskach wojsKOwych w Wuhan
w pazdzierniku 2019 skond wszyscy wojsKOwi sPOrtowcy przywlekli juz jak
mowiom koronavirusa [francuzi oficjalnie o tym piszom] Gad juz wie...

16. Data: 2020-05-22 16:25:51

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21/05/2020 o 21:27, m...@g...com pisze:

> A ze wsadze znow kija w szprychy probujoncym "odzyskac" KOntrole nad PSP ;P

tumanku moj kochany, na tej grupie nie bylo kontroli, byli myslacy
ludie, jednak napawa mnie radoscia fakt, ze sie boisz
--
gazebo

17. Data: 2020-05-22 16:28:40

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22/05/2020 o 08:52, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 21 May 2020 23:21:03 -0700 (PDT)
> doszła do mnie wiadomość <3...@g...c
om>
> od m...@g...com :

> Dane są z dupy pana Gadowskiego.
> Dopiero za rok do nkilku lat poznamy prawdziwy obraz pandemii tego wirusa.

tak z ciekawosci, czy komus udalo sie wyizolowac tego wirusa? czy to
ciagle sa dzialania polegajace na wykrywaniu nieprawidlowego dzialania
komorek? bo ten test powstaly w zeszlym wieku mial sluzyc zupelnie
czemus innemu

--
gazebo

18. Data: 2020-05-22 16:29:36

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22/05/2020 o 10:46, m...@g...com pisze:
> [...]
wlasnej...
> Moim zdaniem [jurki] owsiki [ideowo] masz [=uwarunKOwanys lewacKO na uprzedzenia]

masz raka pluc, przykro mi

--
gazebo

19. Data: 2020-05-22 17:11:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> [...]
> w pazdzierniku 2019 skond wszyscy wojsKOwi sPOrtowcy przywlekli juz jak
> mowiom koronavirusa [francuzi oficjalnie o tym piszom] Gad juz wie...

To i o tym też powinien wiedzieć. Nie wie, to niech się dowie. Ja go nie
uważam za kryształ, coś mi w nim nie pasi - TYLE WIE I JESZCZE ŻYJE? ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

20. Data: 2020-05-22 21:03:31

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]

To i o tym też powinien wiedzieć. Nie wie, to niech się dowie. Ja go nie
uważam za kryształ, coś mi w nim nie pasi - TYLE WIE I JESZCZE ŻYJE?

Nie jestes jedyna ktorej cos w nim nie pasi.
Krysztalow juz [po smierci JPII] nie ma ;)
A czemu jeszcze zyje? Pamietaj ze o tym zawsze ostatecznie decyduje Bog. :)

Dzien ojca
Grupowe boty
Przymusowe czipowanie ludności już niebawem
Wloska deputowana chce postawic BillaG porzed trybunalem stanu za...ludobojstwo!
No i XLa mialas racjem: KILKASET TYSIĘCY CHIŃCZYKÓW ,,ROZSIAŁO" WIRUSA PO ŚWIECIE [PAP]