"Za plecami koronawirusa": Gadowski w TV Trwam i RadiuM...

51. Data: 2020-05-26 17:11:47

Temat: Re: "Za plecami koronawirusa": Gadowski w TV Trwam i RadiuM...
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-26 16:47, gazebo wrote:

> sprobuj przeczytac jeszcze raz

//ale, co przez to chciales powiedziec...?

52. Data: 2020-05-26 18:18:40

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26/05/2020 o 16:11, Izaura pisze:

> //ale, co przez to chciales powiedziec...?

nie cierpie chronicznie klamcow i zlodziei, i nazywam to po imieniu

--
gazebo

53. Data: 2020-05-26 20:49:26

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22/05/2020 o 05:42, XL pisze:
> [...]
onczone-za-plecami-koronawirusa/

> W gruncie rzeczy mnie to nie zaskoczyło. Daj kurze grzędę... Daj słabej
> moralnie jednostce MOŻNOŚĆ, wykorzysta ją TYLKO by upaść jeszcze niżej.
> Cholera, skąd w tych ludziach ten straszliwy głód pławienia się w szambie
> swoich chuci?!

https://www.facebook.com/jakubogu/videos/25692005067
41852/

--
gazebo

54. Data: 2020-05-26 22:56:17

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

nie cierpie chronicznie klamcow i zlodziei, i nazywam to po imieniu
---
PO tym jak nam tu wszystkim siem zaprezentowales
dziwie ci siem ze znosisz jeszcze sam siebie ;P
Bo nadal piszesz tylko o tym co masz we wlasnej
glowie. A nie o kims innym. A juz bynajmniej nie
o mnie ;)

55. Data: 2020-05-26 23:01:24

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

widzisz smieszny czlowieczku, najgorsi z nas to wlasnie ty, wycinajacy,
ubrani w lukrowane spodnice, tacy ludzie sa skurwielami po prostu, duzy
rosnij maly badz
---
No coz...wylazlo szydlo z wora. ;P
I kulom we wlasne KOlano.
Ale to o tych spodnicach to
o masonskich fartuszkach? ;)

56. Data: 2020-05-26 23:04:17

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

[...]
Bez Boga ani do proga.
Ot i zostajom w KOncu tylko one chucie i jenzyk rynsztoka ;)

57. Data: 2020-05-27 03:25:19

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-26 18:18, gazebo wrote:

> nie cierpie chronicznie klamcow i zlodziei, i nazywam to po imieniu

//a pijakow...?

https://youtu.be/eRZtgHeaw4A

58. Data: 2020-05-27 06:55:07

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26/05/2020 o 21:56, m...@g...com pisze:
> [...]
> dziwie ci siem ze znosisz jeszcze sam siebie ;P
> Bo nadal piszesz tylko o tym co masz we wlasnej
> glowie. A nie o kims innym. A juz bynajmniej nie

o tobie

--
gazebo

59. Data: 2020-05-27 06:55:53

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27/05/2020 o 02:25, Izaura pisze:

> //a pijakow...?

sa rozni, kwadratowi i podluzni

--
gazebo

60. Data: 2020-05-27 06:56:16

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26/05/2020 o 22:01, m...@g...com pisze:
> widzisz smieszny czlowieczku, najgorsi z nas to wlasnie ty, wycinajacy,
> ubrani w lukrowane spodnice, tacy ludzie sa skurwielami po prostu, duzy
> [...]
przykro mi, ze sie na tobie poznalem

--
gazebo

Dzien ojca
Grupowe boty
Przymusowe czipowanie ludności już niebawem
Wloska deputowana chce postawic BillaG porzed trybunalem stanu za...ludobojstwo!
No i XLa mialas racjem: KILKASET TYSIĘCY CHIŃCZYKÓW ,,ROZSIAŁO" WIRUSA PO ŚWIECIE [PAP]