"Za plecami koronawirusa": Gadowski w TV Trwam i RadiuM...

71. Data: 2020-05-31 21:29:32

Temat: Re: "Za plecami koronawirusa": Gadowski w TV Trwam i RadiuM...
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31/05/2020 o 11:08, m...@g...com pisze:
> fakt oznacza fakt dziecko
> ---
> dziecko ktore masz w sobie
> to fakt, jak i to ze domga
> siem uznania jego "faktow"
> ;P

fakt oznacza fakt, tak po prostu

--
gazebo

72. Data: 2020-05-31 21:31:29

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31/05/2020 o 11:13, m...@g...com pisze:

> masz racje, jestem zdecydowanie aspoleczny na osobnikow twojego pokroju
> ---
> to ze jestes wybiorczy wobec rzeczywistosci juz od dawna widac
> teraz tylKO bezwstydnie to przyznajesz robionc z odrealnienia
> cnote, czyli z choroby norme i jeszcze roscisz sobie prawa do
> narzucania swojej wizji [tzw "faktow"] innym jaKO obowionzujoncej narracji;P

zauwazyles, ze to nie dziala?

--
gazebo

73. Data: 2020-05-31 22:04:28

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

fakt oznacza fakt, tak po prostu
---
Chyba w TVN-ie ;P
Nie ma "faktow".
Sa interpretacje
"Proste fakty"
to demagogia.
Ilu ludzi na
Ziemi tyle wizji
danej sprawy.
A kazdy moze miec
wiele wersji tego
samego "faktu".
Real jest piekny
ale nie jest "prosty"
Albo raczej jest
"prosty jak fraktal" ;)

74. Data: 2020-05-31 22:10:53

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cnote, czyli z choroby norme i jeszcze roscisz sobie prawa do
> narzucania swojej wizji [tzw "faktow"] innym jaKO obowionzujoncej narracji;P

Ja odnosze wrecz przeciwne wrazenie ;)
Musialbys byc totalnie aKOmunikatywny ;P
A fraza "to nie dziala" to tylKO mechanizm
obronny. Udajesz ze trzymiesz PO prostu fason :)
Dobra wiadomosc jest taka ze Pewna Rzeczywistosc
sprawia ze jestes Totalnie Bezpieczny i nikt ci nic
szKOdliwego i tak nie moze zrobic nawet gdyby chcial ;)
Jedynym i najwiekszym szKOdnkiem jest kazdy sam dla siebie...

75. Data: 2020-05-31 23:38:00

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31/05/2020 o 21:04, m...@g...com pisze:
> fakt oznacza fakt, tak po prostu
> [...]
musisz sie dziecko bardziej postarac

--
gazebo

76. Data: 2020-05-31 23:39:30

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31/05/2020 o 21:10, m...@g...com pisze:

> [...]
> szKOdliwego i tak nie moze zrobic nawet gdyby chcial ;)
> Jedynym i najwiekszym szKOdnkiem jest kazdy sam dla siebie...

umiesz polizac olowek?

--
gazebo

Dzien ojca
Grupowe boty
Przymusowe czipowanie ludności już niebawem
Wloska deputowana chce postawic BillaG porzed trybunalem stanu za...ludobojstwo!
No i XLa mialas racjem: KILKASET TYSIĘCY CHIŃCZYKÓW ,,ROZSIAŁO" WIRUSA PO ŚWIECIE [PAP]