Zab!!!!!!!!!!!

1. Data: 2000-03-08 16:30:54

Temat: Zab!!!!!!!!!!!
Od: "Kasia" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czego objawem moze byc malutka czarna kropka na zebie ( wielkosci lebka od
szpilki)
Dziekuje za jakies sugiestie, mam nadzieje, ze nie straszne....
Pozdrawiam, Kasia

3. Data: 2000-03-08 21:38:36

Temat: Re: Zab!!!!!!!!!!!
Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

doze prawdopodobienstwo, ze jest to PROCHNICA - ale nie zastanawiaj sie,
tylko idz prosto do stomatologa - im szybciej zaczniesz leczyc, tym lepiej.
oczywiscie sa takze inne mozliwosci diagnozy, ale ta jest najbardziej
prawdopodobna,

pozdrowienia

adam

Kasia napisał(a) w wiadomości: <2fvx4.1525$Sf1.47268@news.tpnet.pl>...

2. Data: 2000-03-08 21:38:36

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2000-03-09 10:14:48

Od: "Kasia" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

najgorsze jest to, ze ten zab jest swiezo wyleczony....

5. Data: 2000-03-10 12:06:29

Od: "masel" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia <a...@a...pl> wrote in message news:2fvx4.1525$Sf1.47268@news.tpnet.pl...
> Czego objawem moze byc malutka czarna kropka na zebie ( wielkosci lebka od
> szpilki)
> Dziekuje za jakies sugiestie, mam nadzieje, ze nie straszne....
> Pozdrawiam, Kasia

Jadłaś ostatnio makowiec????

Pozdrawiam

Maseł

P.S.
To był żart. A na serio - IDŹ DO DENTYSTY!!!

Roche
trzustka ???
Polipy nosa
telemedycyna