Zab. hormonalne / guz mózgu

1. Data: 2009-02-03 21:11:11

Temat: Zab. hormonalne / guz mózgu
Od: " nrc" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Od kilku miesiący, a tak na dobre od miesiąca mam zaburzone funkcje
poznawcze. Ponadto występują olbrzymie problemy z pamięcią - nie pamiętam co
powiedziałem czy zrobiłem przed kilkoma minutami, a także mam wrażenie że
pogorszył mi się wzrok. Objawy towarzyszące tym wcześniej wymienionym to
tycie, ospałość, osłabienie.

Bardzo proszę o podpowiedź co mi może dolegać. Jutro ide zrobić sobie badania
biochemiczne krwi a tże morfologie. Czy istnieją wskazania do wykonania CT?

2. Data: 2009-02-03 21:19:25

Temat: Re: Zab. hormonalne / guz mózgu
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 3 Feb 2009 21:11:11 +0000 (UTC), nrc wrote:

> [...]
> biochemiczne krwi a tże morfologie. Czy istnieją wskazania do wykonania CT?

Istnieją wskazania do zostania zbadanym przez lekarza. Na pierwszy rzut
neurologa, być może psychiatrę.
O badaniach obrazowych można pomyśleć po badaniu.

m.
--
Marek Bieniek (mbieniek na epic kropa pl)
Na newsach jestem prywatnie i wyrażam tu swoje prywatne opinie.

3. Data: 2009-02-04 05:06:59

Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@m...ip.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nrc wrote:

> [...]
>
> Bardzo proszę o podpowiedź co mi może dolegać. Jutro ide zrobić sobie
> badania biochemiczne krwi a tże morfologie. Czy istnieją wskazania do

zaburzenia poznawcze masz bardzo powazne , bo piszesz na grupe o nowinkach
medycznych zamiast rozmawiac z lekarzem i nawet nikogo za to nie
przepraszasz.

dolegac ci moze duzo rzeczy, zaburzenia krazenia, infekcja, niedobor
witamin, ciezko zebys w takim stanie mogl cokolwiek skojarzyc na wlasna
reke. na pewno nikt ci tutaj rowniez nie pomoze.
poszukalbym na twoim miejscu psychiatry-neurologa z duza iloscia
cierpliwosci i od razu opiekuna, bo zwykle takie problemy nie przechodza i
bedziesz potrzebowal od teraz kogos do opieki na stale.

4. Data: 2009-02-04 07:32:15

Od: "zinek" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Curious Gluszenia Slawinski" <c...@m...ip.tpnet.pl>
napisał w wiadomości news:gmb870$i9u$2@nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]
> cierpliwosci i od razu opiekuna, bo zwykle takie problemy nie przechodza i
> bedziesz potrzebowal od teraz kogos do opieki na stale.

to zes go pocieszyl...
jesli jest swiadomy co sie z nim dzieje to jeszcze nie jest zle

5. Data: 2009-02-04 18:49:20

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 04 Feb 2009 06:06:59 +0100, Piotr Curious Gluszenia Slawinski
wrote:

> poszukalbym na twoim miejscu psychiatry-neurologa [...]

Rzadka kombinacja.

Acz nie niemożliwa - spotkałem raz pieczątkę kogoś, kto miał
specjalizację z okulistyki, chorób zakaźnych i jeszcze czegoś, nie wiem,
czy nie neurologii. Nie byłem z tego spotkania zadowolony i z racji tego
co było nad pieczątką miałem ochotę właściciela tej pieczątki udusić,
ale fakt pozostaje faktem:)

m.

6. Data: 2009-02-04 23:00:24

Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@m...ip.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek wrote:

> [...]
> czy nie neurologii. Nie byłem z tego spotkania zadowolony i z racji tego
> co było nad pieczątką miałem ochotę właściciela tej pieczątki udusić,

osobiscie nawet odwiedzilem takowego.
mysle taka kombinacja nie musi byc dla niego w 'jednej osobie' ;) ale chyba
przyda sie ktos kto sprobuje uspokoic obawy znajdujac jak najszybciej
przyczyne , tracenie wzroku i znaczne zaburzenia hormonalne moga
przestraszyc. jak pojdzie do samego psychiatry to ten mu powie ze powinien
isc do neurologa, i krzyz na droge ;p kolejne 3 miechy w kolejce ;p
jak pojdzie do neurologa to ten sie tylko wkurzy ze mu czas marnuje i chce
jakies drogie badania za friko. sie nie dogadaja i tez sie dobrze nie
skonczy.

moze powinien od razu isc do szpitala uniwersyteckiego, beda sie cieszyc ze
ktos chce wkladac leb do 'niebezpiecznej maszyny' i sluchac kazdej teorii
studentow z zapartym tchem ;)

7. Data: 2009-02-05 22:34:40

Od: Makro <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Curious Gluszenia Slawinski pisze:

> [...]
> ktos chce wkladac leb do 'niebezpiecznej maszyny' i sluchac kazdej teorii

Proponuję wycieczkę do rodzinnego - dla zasady warto sprawdzić poziomy
hormonów. Jak będzie ok - do zastanowienia się na psychiatrą.

Makro

--
http://www.mam-efke.pl Portal i forum o psychiatrii
http://psychiatra.miasta.pl Blog o Zakręcie

8. Data: 2009-02-05 22:40:45

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 05 Feb 2009 23:34:40 +0100, Makro wrote:

> Proponuję wycieczkę do rodzinnego - dla zasady warto sprawdzić poziomy
> hormonów. Jak będzie ok - do zastanowienia się na psychiatrą.

Yhy... A mogę spytać których hormonów i dlaczego?
Tak z ciekawości pytam :D

m.

9. Data: 2009-02-05 22:54:15

Od: Makro <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek pisze:

> Yhy... A mogę spytać których hormonów i dlaczego?
> Tak z ciekawości pytam :D
>
> m.
Proste
> tycie, ospałość, osłabienie

TSH. Niedoczynność tarczycy może dawać taki obraz, również wrażenie
pogorszenia pamięci.

Makro

10. Data: 2009-02-06 08:21:32

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 05 Feb 2009 23:54:15 +0100, Makro wrote:

> TSH. Niedoczynność tarczycy może dawać taki obraz, również wrażenie
> pogorszenia pamięci.

W takim razie - skoro już koniecznie hormony, czemu nie kortyzol na
przykład?... Albo od razu test hamowania deksametazonem?...

:)

m.
--
Marek Bieniek (mbieniek na epic kropa pl)
Na newsach jestem prywatnie i wyrażam tu swoje prywatne opinie.

okres oczekiwania na sanatorium
Leukocyty odmienne
ból w gardle
Kaszel