Zabic Tesciowa?

1. Data: 2003-12-09 11:39:20

Temat: Re: Zabic Tesciowa?
Od: tycztom <t...@v...iem.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 9 Dec 2003 13:13:22 +0100, Faun77 <f...@t...pl> wrote:

...z początku miałem ochotę zadać kilka pytań...
ale mi przeszło /zaraz się zorientujesz dlaczego ;)/

> Mam ochote zabic tesciowa....

imo g... prawda - gdybyś naprawdę miał, już by nie zyła
/no co? Mam przynieść miernik frustracji...? A zegarek pewnie jakiś masz?
Ile czasu to przeżuwasz?/

> Czy to normalne? wiem wiem te kawaly itd to wszystko prawda koszmar sie
> spelnil

A co jest tym koszmarem?

> nigdy nie myslalem ze to moze sie stac ale nienawidze tesciowej
> cala ta afera spowodowala ze zaczynam sie zastanawiac czy chce z nia walczyc
> i jej corke.

Pomijam fragment "z nia walczyc i jej corke" - błąd? Literówka?

O co walczysz kaUboju?
Myślisz, że gUpia żona /nie irytuj się za wcześnie/ zniknie jak zabijesz gUpią
teściową?
Heh... Chciałbym zobaczyć Twoje zdziwienie... :)) jak się okaże, że krew jednej
idiotki nie
zmyje głupoty idiotki drugiej!
To trochę jak napierdzielanie kapciem w przypadkowe karaluchy, żeby w domu było
czysto ;)
- a problem polega na tym, że w tym domu po prostu nikt nie sprząta.
Napierdzielając kapciem w te przypadkowe 'stwory' wbrew pozorom NICZEGO NIE
POPRAWIASZ - bo
plama zostaje raz na suficie, raz na podłodze itd.
A gdybyś wypierniczył ten pół roczny słoik po 'marmeladzie'? Kto wie, może by
cholerstwo
zdechło z głodu?

Zrozumiałeś coś?
Otóż uważam, że Twoje problemy z teściową /wojny - abstrachuję jak cholera od Twoich
_następstw_ głupoty - którą może wywołaś niniejsze 'bazgrolenie/ wcale nie wynikają
_tylko_
/lub w stopniu newralgicznym/ z głupoty jednej, drugoplanowej baby!
Wynikają z niezrozumienia - KOMPLETNEGO - 'instytucji' małżeństwa, czy relacji z
Sreściami.
Pomost dla głupoty trzeba utworzyć - któreś jest podatne... i wcale nie jest
powiedziane, że
bardziej Twoja Żona.
Nie wiem, czy nadążasz... ale może się okazać - i jest to wielce prawdopodobne - że
problem
zniknąłby wyłącznie wówczas, gdybyś zabił sam siebie! /oczywiście to nie rada, ani
nie
najlepsze rozwiązanie/. Nie polecam! Równie skuteczne jest MYŚLENIE.

> jesli wygram moge byc ziarnem ktore spowodowalo rozbicie relacji matka corka
> jesli przegram moja bialoglowa tez nie bedzie pewnie szczesliwa

G... kaUboju! Nie spotkałem jeszcze nikogo, kto by wygrał nie wiedząc o co i w co
gra!

> Nie chce tej wojny ale skoro sie rozpoczela to moze poleciec krew
> ma ktos jakas rade?

Bredzisz /imo/.
Moja rada? Rusz łbem kaUboju.

> POMOCY!!!!

O!
Jeden rozsądny fragment.
No i?

tomek /laik/

--
"Móżdżek, długo uważany jedynie za koordynatora ruchów ciała,
jest aktywny podczas wielu czynności poznawczych"

1. Data: 2003-12-09 12:10:35

Od: tycztom <t...@v...iem.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 9 Dec 2003 14:07:12 +0100, Faun77 <f...@t...pl> wrote:
[...]
> jak mija mi zlosc to mozg zaczyna pracowac:)

o właśnie!

do dzieła

pzdr
tomek

1. Data: 2003-12-09 12:13:22

Temat: Zabic Tesciowa?
Od: "Faun77" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam ochote zabic tesciowa....

1. Data: 2003-12-09 12:15:09

Od: tycztom <t...@v...iem.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 9 Dec 2003 13:46:21 +0100, Przemysław Dębski <k...@a...com.pl> wrote:

[...]

> Problemem nie jest teściowa i jej zachowanie, tylko CHORA
> relacja między matką a córką. Chora bo ma wpływ na wasz związek. Jeśli nie
> wierzysz to spróbuj, miast atakować teściową - zaatakować tę chorą relację,
> zobaczysz jak wampir staje na głowie bo to będzie dla niego prawdziwe
> zagrożenie. W obronie chorej relacji, będzie do Ciebie szczezył kły, a
> córeczkę będzie głaskał.

żesz kur*a!
A nie miałbyś satysfakcji, gdyby facet sam do tego doszedł?
To zatrudnij się teraz jako NIAŃKA i podpowiadaj do u.ś.

tomek

P.S. A tak poza tym ;) b. OK.

1. Data: 2003-12-09 12:20:59

Od: tycztom <t...@v...iem.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 9 Dec 2003 14:01:52 +0100, Faun77 <f...@t...pl> wrote:
> hehehe

no, skoro tak mówisz... ;)

> dzieki wszystkim juz mi frustracja minela:))

heh ;)
tak myślisz? /problem też? ;)/
OK. No to temat zakończony.
Życie jest proste - co? ;)

A przynajmniej do momentu w którym pojawi się teściowa ;)
Potem znowu frustracja i znowu PSP. Skomplikowane?
Chce się żreć? Nic prostszego. W klatce leży banan ;)
Skąd prąd P. Przewodniczący?
- no jak to skąd! Prąd jest z gniazdka.
(a problem polega tylko na tym, żeby się tam podłączyć - i powtarzać durny mechanizm
do u.ś. -
łudząc się przy tym samooszukańczo, że mam patent na źródło)
Piękne.

> to naprawde mile ze mozna sobie cos tam popisac i czlowiekowi przechodzi
> stresik:))

No to pisz jak najmniej brachu!
/z całą stanowczością życzę jasnych ścieżek do ślepych kontaktów/

oTTo

1. Data: 2003-12-09 12:24:49

Od: tycztom <t...@v...iem.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 9 Dec 2003 14:24:27 +0100, tren R <t...@s...na.sojusze>
wrote:

> a jak już zacznie pracować na pełnych obrotach
> to miło by było, gdybyś odpowiadał *pod* cytatami
> ;)

Nie wiem dlaczego Trenezjuszu.., ale Twoje /w przypadku innych PSPowiczów rzadko/
"cytatami"
zawsze - jak do tej pory - dekodowałem na odpowiednik "cycatymi".

'skojarzenia to przekleństwo..'
;)

oTTozjusz von generl na bis

1. Data: 2003-12-09 12:28:44

Od: tycztom <t...@v...iem.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 9 Dec 2003 14:25:20 +0100, tren R <t...@s...na.sojusze>
wrote:

> nie mylmy pojęć!
> mamusia to mamusia
> a teściowa to teściowa!
>
>:D

:D
To Masztalski zapuścił.. tym dowcipem /co to po pijaku wraca do domu i w progu potyka
się o
zamiatającą teściową/:
- Mamusia zamiata...? Czy może odlatuje?

oTTozjusz

P.S. Teraz to już nie wiadomo who is who ;)

1. Data: 2003-12-09 12:29:20

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

wydawało się że <Faun77> miał rację
<news:br4ec6$1fq$1@nemesis.news.tpi.pl> ale:

> Mam ochote zabic tesciowa....

no niech zgadnę - maks do roku po ślubie?
miałem podobny syndrom
:D

--
Wróciwszy do gabinetu, Mueller zauważył, że Stirlitz podejrzanie kręci się w pobliżu
sejfu. - Co tu robicie, Stirlitz? - srogo zapytał. - Czekam na tramwaj - odparł

1. Data: 2003-12-09 12:31:14

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Faun77 napisał w wiadomości news:br4ec6$1fq$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Mam ochote zabic tesciowa....
> [...]

Groźba karalna.
Strzeż się (już jadą).

Bacha.

P.S. Najsurowszą karą za bigamie są dwie teściowe. ;)

1. Data: 2003-12-09 12:46:21

Od: "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Faun77" <f...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jesli przegram moja bialoglowa tez nie bedzie pewnie szczesliwa
> Nie chce tej wojny ale skoro sie rozpoczela to moze poleciec krew

Podobno z wampirami jest tak, że muszą zostać zaproszone, nie mogą ot tak
wejść do Twojego domu. Stoi wampir u Twoich drzwi i krzyczy "zabiję Cię -
zobaczysz". Chcesz go wpuścić i rozprawić się z nim. Ale po co ? Wystarczy
nie wpuścić go do domu. No i teraz zaczyna się jazda, bo oprócz Ciebie jest
jeszcze drugi domownik. Teraz zapewne domownik jest po Twojej stronie, ale
gdy pójdziesz - wampir może użyć podstępu i namówić drugiego domownika do
wpuszczenia. Pytanie podstawowe, czy druga osoba wie, że ma doczynienia z
wampirem a nie z "mamusią, która poprostu taka jest od zawsze" ? Czy jest
relacja matka-córka czy jest relacja wampir-córka utrzymywana pod pretekstem
matczyności ? Problemem nie jest teściowa i jej zachowanie, tylko CHORA

Pzdr.
P.D.
ultra-kozak-indywidualista nie cham

rozwiniete zdolności interpersonalne