Zabiegi - kartka

1. Data: 2004-08-04 15:13:11

Temat: Zabiegi - kartka
Od: "Art3" <a...@s...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
znajomy chodzil na zabiegi laseroterapi. Odbyl wszystkie przepisane zabiegi
(bodajrze 15).
Wszystkie zabiegi rehalibitantka onotowywala mu na jakiejs kartce (z
podpisem itp.).

Znajomy zgubil te kartke... :)
Pytanie: czy ta kartka byla mu do czegos potrzebna np. do przedstawienia u
lekarza, ktory go na te zabiegi skierowal?

Z gory dzieki za odpowiedz!

2. Data: 2004-08-04 19:13:18

Temat: Re: Zabiegi - kartka
Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Art3" <a...@s...go2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Pytanie: czy ta kartka byla mu do czegos potrzebna np. do przedstawienia u
> lekarza, ktory go na te zabiegi skierowal?

Myślę, że ta karteczka lekarzowi będzie raczej zbędna.
Przydać by się mogła, gdydy zabiegi były zlecone w związku z urazem, po
którym kolega chciałby dochodzić odszkodowania. Byłby to dokument
potwiedzający rehabilitację.
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

Śluz w moczu
"UKM" i miedniczka nerkowa - poszerzenie.
do neurologów - Plasawica Huntingtona
Prośba o pomoc
Arytmia serca