Zabił drugi raz zeby wrocic do wiezienia...

21. Data: 2015-08-10 20:02:19

Temat: Re: Zabił drugi raz zeby wrocic do wiezienia...
Od: IFJZV <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-10 o 19:58, gazebo pisze:

> bo kotem nie jestem

piesek ? lew ? czy łoś ?

22. Data: 2015-08-10 20:06:05

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.08.2015 o 20:02, IFJZV pisze:

> piesek ? lew ? czy łoś ?
uosiem jestem od zarania

--
gazebo

23. Data: 2015-08-10 20:08:41

Od: IFJZV <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-10 o 20:06, gazebo pisze:

> uosiem jestem od zarania

pomogę ci sufit malować a potem w hymen pocarapię . po koleżeńsku !

24. Data: 2015-08-10 20:10:33

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.08.2015 o 20:08, IFJZV pisze:

> pomogę ci sufit malować a potem w hymen pocarapię . po koleżeńsku !
spiesz sie powoli

--
gazebo

25. Data: 2015-08-10 22:44:48

Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik m...@g...com napisał:
> http://www.sfora.pl/polska/Zabil-bo-chcial-wrocic-do
-wiezienia-Tu-bedzie-mu-najlepiej-a79307

Psychologia społeczna, cywilizacja. Brak kary śmierci bo to
nieludzkie, skutek - ludzie skazani na dożywocie zabijają
współwięźniów. Wszyscy chcą dobrze, tylko gówno im wychodzi.
Ludzie zamiast minimalizować straty, uspokajają tylko swoje sumienie.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Lista_os%C3%B3b_skazan
ych_na_kar%C4%99_%C5%9Bmierci_w_Polsce_po_roku_1945

26. Data: 2015-08-11 01:35:21

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@e...o> wrote in message news:mqanvs$bj7$2@dont-email.me...

> wlasciwie to moje szczenie kocie ci odpisuje, takie czarne do szpiku kosci
> co przyplatalo sie po nocy w lesie,

Fotki, prosimy o fotki! ;-)

27. Data: 2015-08-11 01:37:13

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"IFJZV" <s...@g...com> wrote in message

> pomogę ci sufit malować a potem w hymen pocarapię . po koleżeńsku !

Hymen to wiem co to, ale pocarapię to poproszę o tłumaczenie
bo chcę się upewnić czy nie wykraczacie poza ramy przyzwoitości
z tą wymianą koleżeńską ;-)

28. Data: 2015-08-11 08:37:28

Od: IFJZV <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-11 o 01:37, Pszemol pisze:
> "IFJZV" <s...@g...com> wrote in message

> Hymen to wiem co to, ale pocarapię to poproszę o tłumaczenie
> bo chcę się upewnić czy nie wykraczacie poza ramy przyzwoitości
> z tą wymianą koleżeńską ;-)

masz moje słowo

29. Data: 2015-08-11 09:49:13

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 10 sierpnia 2015 22:44:49 UTC+2 użytkownik d...@g...com
napisał:
> [...]
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Lista_os%C3%B3b_skazan
ych_na_kar%C4%99_%C5%9Bmierci_w_Polsce_po_roku_1945

A może PO prostu w tym systemie zyc się nie da po ludzku -baby sprać nie możesz a
skoro tak to owa POdskakuje tak długo ze w końcu nie zdzierżysz i ja obuszkiem...za
mocno? Te sprzataczke to może tez =po tylu latach- na babe potrzebowal a ta jednak
tylko sprzatac (i to za kase!) chciala? ;)

30. Data: 2015-08-11 15:00:57

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

http://w350.wrzuta.pl/obraz/2fALpK4qnGA

--
gazebo

serwisy randkowe
Chory kraj
Re: Najadłem się ciał. I co? Zostałem bardziej święty!
Gdy sami uwierzą w to co mówią i opublikuja w dzienniku ustaw:)
Ciekawe