Zachwaszczona trawa

21. Data: 2002-05-16 06:05:16

Temat: Re: Zachwaszczona trawa
Od: "Olivia" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to zapraszam grupowiczów na wyżerkę!!! :))))

Pozdrawiam
Olivia

22. Data: 2002-05-16 06:07:00

Od: "Olivia" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <n...@n...nospam> napisał w wiadomości

> Pod stolik, a zwlaszcza krzesla, radze cos plaskiego i twardego,
> to znaczy tak zwany "deck" (czy to po polsku "podest"?), to znaczy
> deski. Trawa bedzie zniszczona w tym miejscu, a nogi krzesel beda
> zapadac sie w ziemie gdy kto usiadzie.

Dzięki - coś wymyślę!

Olivia

23. Data: 2002-05-16 06:22:55

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olivia" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
> No to zapraszam grupowiczów na wyżerkę!!! :))))

Kiedy? Gdzie?
Pozdrawiam :-)))
Janusz

24. Data: 2002-05-17 12:07:37

Temat: Odp: Zachwaszczona trawa
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Faktycznie, jest bardzo dobra w tej postaci, rzekłbym, że lepsza nawet od
> szpinaku nie mówiąc, że zdrowsza. I właściwie wszystkie spotykane u nas
> nadają się do konsumpcji, tj.: strzałkowa, murowa i wonna nie mówiąc o
> białej.

Tak mi się przypomniało, czy łobodę też można jeść?
Próbowałam na surowo młode listki i są właściwie bez smaku.

Pozdrawiam, Basia.

25. Data: 2002-05-17 15:50:20

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak mi się przypomniało, czy łobodę też można jeść?
> Próbowałam na surowo młode listki i są właściwie bez smaku.

Tak, nawet tę ozdobną, a z dzikich najlepsze to rozłożysta i błyszcząca.
Była warzywem już w starożytności w rejonie M. Śródziemnego. Jeszcze w
średniowieczu u nas była jedzona ale potem wyparł ją szpinak. Jest
delikatniejsza do szpinaku bo ma mniej kwasu szczawiowego, młode liście
zbiera się w kwietniu i maju. Zawiera Ca, Mg, F i Fe i sporo wit. C
(150mg/100g). Ma karoten i u kolorowych inne barwniki roślinne, jak np.
antocyjany. W czasie gotowania traci barwę a robisz tak jak szpinak i jako
dodatek do zup, nadzienia, mięs siekanych i z jajkami.
--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa

26. Data: 2002-05-18 20:44:25

Od: j...@c...pl (Jan P. Cieciński ) szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście, jednak najlepiej smakują potrawy przygotowane według recepty
"zupy na gwoździu".

Pozdrawiam, Jan
http://members.chello.pl/j.ciecinski

27. Data: 2002-05-19 09:14:29

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiście, jednak najlepiej smakują potrawy przygotowane według recepty
> "zupy na gwoździu".

Porada typu "sztuka przetrwania"?
Tylko jeszcze napisz te receptę bo młodzi pewnie jej nie znają.
;-)

--

TURKUCIE!!!
pszczelarstwo