Zaczyna się bieda

1. Data: 2016-05-15 22:05:31

Temat: Zaczyna się bieda
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Czołowe amerykańskie firmy wstrzymują inwestycje w Polsce. Największy zgrzyt od 30
lat.

Dziennik podaje, że amerykańscy dyplomaci informowali stronę polską, że spór o
Trybunał Konstytucyjny nie pozostanie bez wpływu na relacje między państwami.
Ostrzeżenia zignorowano, ale efekty już są.

- Jedną z tragedii narastającego kryzysu konstytucyjnego w Polsce jest to, że ujawnia
stopień, w jakim prawicowi liderzy nie rozumieją podstaw demokracji. Otwarcie
odrzucając wyrok Trybunału Konstytucyjnego, polskiego najważniejszego sądu, rządząca
partia PiS w praktyce postawiła się ponad prawem, w swoim marszu ku autorytarnej
władzy ignorując apele, ostrzeżenia i oficjalne opinie USA i UE - pisze najbardziej
wpływowa gazeta w USA, czyli ,,The New York Times".

http://pikio.pl/rz-czolowe-amerykanskie-firmy-wstrzy
muja-inwestycje-w-polsce/#

2. Data: 2016-05-15 22:27:38

Temat: Re: Zaczyna się bieda
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Wszystko sie zgadza, tylko że obrócone o 1808.

Po pierwsze nius jest ze strony rzeczpospolita, patrz
odnośnik na dole, on prowadzi do źródła:
http://www.rp.pl/Dyplomacja/303289936-USA-zamykaja-d
rzwi-przed-Polska-Barack-Obama-nie-spotka-sie-z-Andr
zejem-Duda.html#ap-1

W źródle 28.03.2016 czytamy:
,,Rzeczpospolita" ujawniła, że starania naszych dyplomatów o spotkanie Andrzeja Dudy
z amerykańskim prezydentem Barackiem Obamą mogą się skończyć porażką.

A nius z kwietnia wyględa tak:
http://www.se.pl/wiadomosci/polityka/andrzej-duda-ro
zmawial-z-barackiem-obama-zobacz-zdjecie_801824.html

Jak widzisz, gówno ze straszenia wyszło.

Najlepsze jest dalej:
Za to kilka dni później przywódca Komitetu Obrony Demokracji (KOD) Mateusz Kijowski
będzie rozmawiał w Waszyngtonie z przedstawicielami Departamentu Stanu i Kongresu w
ramach wizyty zorganizowanej przez wpływowy amerykański think tank Freedom House.

Ble, ble ble, tyle że Kijoski zwiedził trawnik i nic więcej.
Sam widzisz, daty są ważne.

Około 40 osób było na spotkaniu z Kijowskim w poniedziałek wieczorem w centrum
Waszyngtonu - dokładny adres znali tylko ludzie zaufani, tzn. działacze oraz
sympatycy amerykańskiej komórki KOD (Komitetu Obrony Demokracji). Podano mi go
jedynie pod warunkiem, że dochowam tajemnicy.

http://wyborcza.pl/1,75399,19867567,kijowski-z-kod-w
-usa-poltajne-spotkanie-i-rozmowa-z-prof-brzezinskim
.html#ixzz48l4bTIRr

Zejdź chłopie na ziemie, poukładaj sobie fakty w tej główce.

3. Data: 2016-05-15 23:02:25

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

s...@g...com

Buraku chory firmy i kapitał ucieka na potęge, bo nie ma gwaracji prawnych, dla pis
prawo to...bo my tak chcemy...tym samym ludzie niepewni sytułacji prawnej uciekają z
kapitałem. No kto chce mieć firmę, gdy pisowiec opluje, pomówi, ukradnie i
zniszczy...wyjąc ...bo łon tak chce i to jest" prawo". No niestety wraca wojna o
papier toaletowy, bo dyktatura to zawsze upadek gospodarczy.

4. Data: 2016-05-15 23:19:01

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 15 maja 2016 23:02:26 UTC+2 użytkownik glob napisał:
> s...@g...com
>
> Buraku chory firmy i kapitał ucieka na potęge

Tu masz wykres pajacu.
http://docplayer.pl/docs-images/22/1439444/images/4-
0.png
Patrz:
Rysunek 1. Bezpośrednie inwestycje zagraniczne w Polsce
w latach 1994-2011(mlnEURO)

Na stronie:
http://docplayer.pl/1439444-Naplyw-bezposrednich-inw
estycji-zagranicznych-do-polski-szanse-rozwoju-scena
riusze-naprawcze.html

żródło wg. dokumentu to Źródło: Narodowy Bank Polski
na podstawie danych[www.paiz.gov.pl.]

Tak, wiem, NBP jest niewiarygodny.

5. Data: 2016-05-16 01:35:12

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

s...@g...com
> [...]

estycji-zagranicznych-do-polski-szanse-rozwoju-scena
riusze-naprawcze.html

żródło wg. dokumentu to Źródło: Narodowy Bank Polski

Ale co ty mi wklejasz zakłamany chujku, jak w każdej gazecie masz wymiony odpływ
kapitału z Polski, jak też spadek giełdy, wystarczy w google w pisać. Kogo interesuje
koreańska prawda o kraju szczęśliwości, to dla debilnych komuchów jest. Żadna firma
nie będzie działać normalnie w kraju gdzie partia rządząca łamie non stop prawo,
jebnij się w ten koreański dekiel, to jest forsa i może przepaśc...bo pis tak chce i
ma gdzieś prawo.

6. Data: 2016-05-16 01:43:01

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A co do banku narodowego, co ogłosił, to proszę bardzo pierwsza minuta i to koreański
śmieciu znajdziesz wszędzie....

https://m.youtube.com/watch?v=ys0eDXLAzDU

7. Data: 2016-05-16 01:51:17

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W żywe oczy korańska kurwa bedzie napieralała...

Zachodni kapitał ucieka z Polski
https://www.wprost.pl/155501/Zachodni-kapital-ucieka
-z-Polski

Kapitał ucieka z Polski. Złotówka w niebezpieczeństwie?
http://innpoland.pl/126265,odplyw-kapitalu-z-polski-
zanotowal-nawet-nbp

NBP ujawnia: ucieczka kapitału z Polski
http://tomaszurbas.natemat.pl/177163,nbp-ujawnia-uci
eczka-kapitalu-z-polski

8. Data: 2016-05-17 18:02:52

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

s...@g...com

> [...]
-0.png
>Patrz:
>Rysunek 1. Bezpośrednie inwestycje zagraniczne w Polsce

Rozmawiacie o 2011?

9. Data: 2016-05-17 20:32:33

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost

> [...]

-0.png
>Patrz:
>Rysunek 1. Bezpośrednie inwestycje zagraniczne w Polsce

Rozmawiacie o 2011?

On to ciągle robi, wrzuca jakieś wykresy nie na temat i ewidentnie kłamie, że to kraj
szczęśliwości, gdzie nawet ten jego NBP ogłosił ogromny odpływ kapitału z Polski. My
jeszcze jedziemy na tym co wypracowała PO, a teraz gospodarka upada przez Pisiorów i
oni już wiedzą o tym, bo harce w sejmie jak to PO strasznie niszczyło, mają jak
zwykle obwinić innych.

10. Data: 2016-05-17 20:54:16

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

Ghost

> [...]

/4-0.png

>On to ciągle robi, wrzuca jakieś wykresy nie na temat i ewidentnie kłamie

Link pokazuje załamanie w 2007, kasa znika ze światowej gospodarki
(pęknięcie bańki) - nie wiem o co nocnikowi z gównem w głowie może chodzić.

Wspólnie obrobimy Polskę!
Raport Gęgaczy
Czas nie istnieje, istnieje tylko w wyobrażni.
Kapuś chce podejmować męskie decyzje.
Prof. Wolniewicz wymięka i tchórzy.