Zadziwienie ;)

31. Data: 2007-08-26 00:34:05

Temat: Re: Zadziwienie ;)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Krużel" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
news:faqdi5$t8i$41@inews.gazeta.pl...
> Dnia Sun, 26 Aug 2007 01:15:56 +0200, Sky napisze

> no jeśli to element twojej teorii, to nieźle się zapowiada...

> ale to też podchodzi przecież pod to jakieś tam wyparcie...

> żeby o tym dyskutować musiałbym znać tę teorię,
> póki jej nie znam nie umiem się odnieść

bo widzisz...to wcale nie jest teoria ;)
a odnosisz się do tego
[co o by to nie było]
nieustannie
;P

32. Data: 2007-08-26 20:54:35

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 26 Aug 2007 02:34:05 +0200, Sky napisze

> bo widzisz...to wcale nie jest teoria ;) a odnosisz się do tego
> [co o by to nie było]
> nieustannie
> ;P

wszystko co uważasz jest teorią, w tym dowolne przekonanie
na mój i swój temat

33. Data: 2007-08-26 21:12:22

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Sun, 26 Aug 2007 02:34:05 +0200, Sky napisze

> wszystko co uważasz jest teorią, w tym dowolne przekonanie
> na mój i swój temat

teoretyzujesz ;)

wszystko co uważasz za teorię
jest praktyką szarych komórek
w głowie teoretyka
w tym przekonania
na czyjkolwiek tem
at, praktyką wcielaną
w życie pozamózgowe
bez jakichkolwiek opóź
nień, zwą to tak lub siak
cała resza to złudzenia
teoretyka że istnieje coś
jak teoria oddzielona od
praktyki

34. Data: 2007-08-26 21:39:08

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 26 Aug 2007 23:12:22 +0200, Sky napisze

przekomarzasz się

35. Data: 2007-08-27 00:23:36

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Sun, 26 Aug 2007 23:12:22 +0200, Sky napisze

> przekomarzasz się

a ty nawet nie zacząłeś
przepoczwarzać

czaterianie