Zagadka - co to za kwiat?

1. Data: 2007-01-29 13:15:42

Temat: Zagadka - co to za kwiat?
Od: "Bartek" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Dostałem od dziewczyny zagadkę i nie mogę sobie z nią poradzić (google nie
pomaga):
Pochodzi z Ameryki. Do Europy sprowadzona w XVIw. Liście naprzeciw- lub
skrętoległe. Duże koszyczki o kwiatach języczkowatych. Wykazuje wybitny
heliotropizm. Bardzo piękna.Co to za kwiat?

Dziękuję z góry za pomoc.

2. Data: 2007-01-29 13:25:35

Temat: Re: Zagadka - co to za kwiat?
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bartek" <b...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> skrętoległe. Duże koszyczki o kwiatach języczkowatych. Wykazuje wybitny
> heliotropizm. Bardzo piękna.Co to za kwiat?

Słonecznik :-)
Pozdrawiam ;-)
Janusz

Przycinanie judaszowców w pierwszym roku
Trochę zdjęć z zimy
LAGERSTROEMIA INDICA
pandeamus...
Serwis www.PolscyProducenci.pl