Zagospodarowanie działki.

11. Data: 2008-03-06 19:01:59

Temat: Re: Zagospodarowanie działki.
Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

news.tpi.pl pisze:
> Witam,
> mam nowowybudowany dom na dość dużej działce (1700m2). W tej chwili działkę
> porasta trawa i nigdy nic na niej nie było robione. Nie mam pojęcia od czego
> mam zacząć próbując doprowadzić moją działkę do porządku. Czy w pierwszej
> kolejności wypalić tą trawę jakąś chemią? Czy przeorać? Czy nawieźć coś na
> wierzch? Dodam ze teren jest raczej podmokły, gdzieniegdzie stoi woda.
> Chciałbym doprowadzić do porządku teren, częściowo wyłożyć polbrukiem i
> posiać nową ładną trawkę oraz drzewka owocowe. Czy ktoś mógłby mi doradzić
> [...]

Zacznij od przeczytania:
http://ogrody.agrosan.pl/witaj.html
i oczywiście archiwum grupy.
pozdr. Jerzy

12. Data: 2008-03-06 21:13:40

Od: "Kajetana Kinga" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> (...)
>
> Ale kto to powiedział, że wszystko ma być gotowe w rok.
> Cała przyjemność tworzyć ogród.
Nikt nie powiedział :) Ale jak się patrzy na przekopaną ziemię z której
miała wyrosnąć w 80% trawa a tylko w 20% chwasty a proporcje są jakby
odwrotne to widać że coś_jest_nie_tak :)
Jakoś mi serce do ogrodu wróciło dopiero teraz. Kładę włókninę wokół krzewów
i właśnie stanął płot pod winorośla :)
W życiu nie wiedziałam że pąki na krzakach będą mnie tak cieszyć a
przymrozki w związku z tym tak martwić :)

> Pozdrawiam Krycha.
Pozdrawiam
Kaja

13. Data: 2008-03-06 23:31:11

Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> W życiu nie wiedziałam że pąki na krzakach będą mnie tak cieszyć a
> przymrozki w związku z tym tak martwić :)

Pisz częściej, lubię czytać wesołych ogrodników.

14. Data: 2008-03-15 19:31:03

Od: "Skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie najlepiej
> śniło sie w pracy...