Zagrzybiona pralka

21. Data: 2011-08-30 20:40:22

Temat: Re: Zagrzybiona pralka
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Przesmiewca" r...@4...com

> chemiczne stworzone przez ludzi. Widze twoja tepota umyslowa
> niestety nie jest w stanie pojac tak prostej sprawy.

Nie pokonam Cię w rynsztokowym języku. :) Nie jestem wszak poliglotą. :)
W każdym razie -- ja nie potrzebuję płatnych dobroczyńców usuwających
profesjonalnie ;) pleśń z mieszkań raz na zawsze. :)

Gdy byłem w sanatorium, chorzy na grzybice i łuszczyce mówili mi, że
nie można pozbyć się dziwki i grzybicy oraz łuszczycy. Od tamtej pory
grzybicę leczy się (ja leczę na swoich nadgarstkach) w ciągu jednego
dnia, nie wiem co z nieproszoną dziwką, ale wiem o tym, że płatnych
dobroczyńców (takich jak Ty) nie zraża nic. :)

Dzięki Ci Boże za to, że pokazujesz mi natarczywość takich ludzi
i jednocześnie nie pozwalasz im na dojenie mnie. :)

-=-

Do szukających pomocy -- jeśli wilgotność względna powietrza
w łazience (czy w innych miejscach, ale w łazience i w kuchni
zwykle bywa najgorzej) nie będzie większa od 50% -- szansa na
pleśnie jest tak mała, iż można uznać, że pleśni nie będzie.

Ale wystarczy wytrzeć ścierką rozlane mleko i tę mokrą ścierkę
odłożyć, aby w kilkadziesiąt godzin mieć na niej śliczne okazy
pleśni!!! Pozostawienie śmieci na noc może zaowocować pleśnią. :)
(na przykład gdzieś w zakamarki może spaść kawałek nektarynki...)

Usunięcie pleśni z tynku czy z drewna lub z ubrania nie jest możliwe -- tynk
trzeba skuć i położyć nowy albo pogodzić się z grzybami (grzybniami) tkwiącymi
wewnątrz takiego tynku. Nie znam też metody na usuniecie pleśni z bawełnianego
ubrania. :) Można to prać, gotować, prasować -- ale bezskutecznie. :) Co do
drewna... No cóż... Czasami nie ma co zbierać po ataku pleśni...

Pleśń do życia potrzebuje zazwyczaj tlenu, wody i jedzenia.
Najłatwiej odciąć jej wodę poprzez suszenie powietrza i wietrzenie.

Usunięcie pleśni z jedzenie raczej ;) jest trudne -- jeśli zarażony
jest sok w butelce, trzeba pożegnać wszystko, co w butelce jest; podobnie
z owocami -- lekko spleśniały owoc trzeba wyrzucić w całości... Jeśli
spleśniały jest chleb -- można próbować szczęścia z odkrajaniem, ale
trzeba być chyba solidnie wygłodzonym... ;)

Pleśń produkuje stosowne toksyny -- imo te toksyny (zjedzone) nie zabijają człowieka
od razu. ;)

Grzybice rąk nie przeszkadzają mi zbyt mocno, jeśli nie liczyć niepokojących wrażeń
wzrokowych. ;)

-=-

Do mego interlokutora -- możesz ze mną rozmawiać, ale nie dam Ci zarobić na
odgrzybianiu mego mieszkania. :)
Zastanów się więc -- bo na razie wyglądasz jak piesek skaczący wokoło człowieka
niosącego smaczne jedzonko. :)

W wolnych chwilach możesz poczytać sobie o przetrwalnikach bakterii czy grzybów. :)

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

22. Data: 2011-08-30 21:02:05

Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

>W wolnych chwilach możesz poczytać sobie o przetrwalnikach bakterii czy grzybów. :)

Kazdą forme plesni i grzybow, w tym form przetrwalnikowych,
mozna zniszczyc chemia, na ktora srodowisko nie mialo szans ich
uodpornic. Nie mowimy o grzybicy organizmow zywych, gdzie walka z nimi w organizmie
jest dluga i rzeczywiscie trudna, tylko o grzybach i plesni w lazience, gdzie walka
moze byc krotka i konkretna, bo nie ma szans, ze pacjent zejdzie wiec i srodki sa
inne.
Wypadaloby rozroniac tez rodzaje grzybow i trzymac sie watku, a nie skakac od swoich
chorob az po kosmos.

23. Data: 2011-08-30 21:28:10

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Przesmiewca" s...@4...com

> Kazdą forme plesni i grzybow, w tym form przetrwalnikowych,

Do ludzi myślących -- każda pleśń to grzyb. Na dodatek chyba
każda pleśń jest grzybem żywiącym się tym, co martwe.

Czyli mamy mądre_inaczej stwierdzenie typu -- kobiety_i_ludzie, małpy_i_zwierzęta,
róże_i_kwiaty...

> mozna zniszczyc chemia, na ktora srodowisko nie mialo szans ich
> uodpornic. Nie mowimy o grzybicy organizmow zywych, gdzie walka
> z nimi w organizmie jest dluga i rzeczywiscie trudna,

Bardzo trudna ;) -- u mnie to jeden dzień, jedno posmarowanie maścią Triderm.
Po godzinie są już wyraźnie zmiany, a po dobie widać wyraźnie, że grzyb kona
w męczarniach :) i rozpaczliwie ;) szuka niesmarowanych części... :) Dobijanie
kolejnym smarowaniem przypomina znęcanie się nad pokonanym grzybem... :)

Mam grzybice od wielu lat. Zazwyczaj znikają same, ale czasami
warto posmarować -- kto smaruje ten...

> tylko o grzybach i plesni

Wyżej wyjaśniam, że każda pleśń jest grzybem.

> w lazience, gdzie walka moze byc krotka i konkretna,

Bardzo krótka -- wystarczy mokra gąbka po nocnej kąpieli
i rano możemy mieć nową/świeżą pleśń. Podobnie z zakamarkami,
złączeniami ścian, fugami, a nawet gładkimi kafelkami. :)

U mnie wyrosła pleśń na płytce glazury. :)
Śliczna, ruda/pomarańczowa, prawie okrągła plamka o średnicy około 7 mm.

> bo nie ma szans, ze pacjent zejdzie wiec i srodki sa inne.
> Wypadaloby rozroniac tez rodzaje grzybow i trzymac sie watku,
> a nie skakac od swoich chorob az po kosmos.

Już Ci wyjaśniłem -- ja nie zapłacę za odgrzybianie. :)

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

24. Data: 2011-08-30 22:07:54

Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

>Do ludzi myślących -- każda pleśń to grzyb. Na dodatek chyba
>każda pleśń jest grzybem żywiącym się tym, co martwe.

Eureka.

> [...]
>kolejnym smarowaniem przypomina znęcanie się nad pokonanym grzybem... :)

Jestes wiekszym ignorantem niz moznaby sadzic.
Napisalem: "gdzie walka z nimi w organizmie
jest dluga i rzeczywiscie trudna". Slowo klucz
"w". Nic tu do rzeczy nie ma twoje objawowe leczenie
i smarowanie mascia.
Kolejne slowa klucz to candida i kandydoza.

>Wyżej wyjaśniam, że każda pleśń jest grzybem.

Kazdy koniak to brandy, ale nie kazda brandy to koniak.

>Bardzo krótka -- wystarczy mokra gąbka po nocnej kąpieli
>i rano możemy mieć nową/świeżą pleśń. Podobnie z zakamarkami,
>złączeniami ścian, fugami, a nawet gładkimi kafelkami. :)

To znaczy, ze sie nie znasz, nie umiesz, nie znasz tematu, a w lazience
sobie nie radzisz z pozbyciem sie grzybow. Kiepski jestes :)

>Już Ci wyjaśniłem -- ja nie zapłacę za odgrzybianie. :)

Nie trzeba placic zeby sie pozbyc, chociaz z twoja skutecznoscia walki
moze i trzeba.

25. Data: 2011-08-30 22:50:12

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Przesmiewca" k...@4...com

> Eureka.

> Jestes wiekszym ignorantem niz moznaby sadzic.

mozna by

Też dostanę skwitowanie słowem eureka? :)

> Napisalem: "gdzie walka z nimi w organizmie
> jest dluga i rzeczywiscie trudna". Slowo klucz
> "w". Nic tu do rzeczy nie ma twoje objawowe leczenie
> i smarowanie mascia.

O tyle długa, że nawet nie wolno tej maści długo stosować. :)
Leczenie jest (; objawowe ;) -- grzybek na ręce jest sporym obciążeniem
dla ***całego organizmu*** i widać efekty działania maści bardzo wyraźnie
i bardzo szybko.

Nie widać natomiast samej maści -- zaraz (natychmiast) po smarowaniu ręce solidnie
myję...
(aby nie brudzić niczego) Maść wnika w skórę i raczej ;) nie należy jej
przedawkowywać. :)

> Kolejne slowa klucz to candida i kandydoza.

Ja grzybki mam -- Ty o nich dopiero teraz czytasz. :)

> Kazdy koniak to brandy, ale nie kazda brandy to koniak.

Fakt -- Twoje myślenie jest tak szybkie jak pijanego. :)

> To znaczy, ze sie nie znasz, nie umiesz, nie znasz tematu, a w lazience
> sobie nie radzisz z pozbyciem sie grzybow. Kiepski jestes :)

Już pisałem -- nie zapłacę Ci za odpleśnianie. :)

26. Data: 2011-08-31 07:20:00

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

>Ja grzybki mam -- Ty o nich dopiero teraz czytasz. :)

Z przerosnietej candidy wyleczylem sie, tak z 5 lat temu.
Trafiles kula w plot- jak zwykle zreszta.

>Już pisałem -- nie zapłacę Ci za odpleśnianie. :)

Wiesz, moja branza dzialalnosci jest troche inna niz
odplesnianie u ciszewskich. Skad w ogole w twoim urojonym
umysle sie wzielo, ze chcialbym to u ciebie zrobic?
Znow ci sie poplataly fakty i osoby.

27. Data: 2011-08-31 10:06:15

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Przesmiewca" 8...@4...com

> Z przerosnietej candidy wyleczylem sie, tak z 5 lat temu.
> Trafiles kula w plot- jak zwykle zreszta.

Problem w tym, że ja piszę prawdę, a Ty - prawdę_korzystną. :)

> Wiesz, moja branza dzialalnosci jest troche inna niz
> odplesnianie u ciszewskich. Skad w ogole w twoim urojonym
> umysle sie wzielo, ze chcialbym to u ciebie zrobic?
> Znow ci sie poplataly fakty i osoby.

Cieszę się tym, że pojąłeś, iż u mnie nie zarobisz. :)

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

28. Data: 2011-08-31 10:33:30

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

>Cieszę się tym, że pojąłeś, iż u mnie nie zarobisz. :)

To sie nazywa schizofrenia, wiesz? ;)

29. Data: 2011-08-31 11:15:28

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Przesmiewca" 0...@4...com

> To sie nazywa schizofrenia, wiesz? ;)

Nie wiem. :)

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

30. Data: 2011-09-08 11:38:05

Od: "_ąćęłńóśźż" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chlor jest bardzo skuteczny, ale niszczy metal, bezpieczniej jest uzywać
mniej żrącego nadtlenuku wodoru H2O2 (perhydrol).

-----
> Niedawno znalazłem taki opis

Zróbmy próbę jakiego typu kuchenka lepsza.
Płyty elektryczne na 230V
Oproznienie szamba wymogi odległościowe
Gdzie ustawić telewizor?
co zamiast unicoru