Zakaz, mutacje i wychowanie.

1. Data: 2017-06-18 12:32:57

Temat: Zakaz, mutacje i wychowanie.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Zakaz jest przyczyną szaleństwa emocjonalnego, które prowadzi do
mutowania informacji i dryftu genetycznego. Skrajny bałagan w emocjach
kobiety prowadzi do skrajnych mutacji i powstawania potomstwa, kopii
różniących się bardzo od "wartości oczekiwanej". Eugenicy biologiczni
sądzą, że ingerując w biologię organizmu lub eliminując płody
potencjalnie grożące skrajnym odjazdem od wartości oczekiwanej
wyeliminują przyszłe nieprawidłowości. Chcą eliminować skutek nie
rozpoznawszy przyczyny mutacji. Ponieważ mutacje biologii są tylko
SKUTKIEM zaburzeń emocjonalnych więc grzebanie w biologii bez
wyeliminowania przyczyny mutacji nigdy nie odniesie oczekiwanego skutku
czyli wyeliminowania replik organizmów skrajnie różniących się od
wartości oczekiwanej. Błąd popełniono więc u samych podstaw eugeniki,
gdyż zamieniono miejscami skutek z przyczyną. To nie ZAKAZ powstał jako
odpowiedź społeczeństwa na powstawanie zmutowanych organizmów lecz
MUTACJE są skutkami ZAKAZU. Wyeliminowanie ZAKAZU spowoduje ozdrowieńcze
uspokojenie emocji kobiety co w efekcie spowoduje wyeliminowanie
zatruwania zygoty i zapobiegnie mutowaniu zapisu informacyjnego. W
rezultacie spełnione zostanie marzenie eugeników o stworzeniu rasy istot
doskonałych żyjących w świecie doskonałym (Utopia). Ale nie przez
ingerencję w biologię lecz poprzez ingerencję w psychikę człowieka za
pomocą systemu wychowawczego (systemu wartości), w którym nie będzie
ZAKAZU SEKSUALNEGO.

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin

2. Data: 2017-06-18 12:48:57

Temat: Re: Zakaz, mutacje i wychowanie.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:
> [...]
> ingerencję w biologię lecz poprzez ingerencję w psychikę człowieka za
> pomocą systemu wychowawczego (systemu wartości), w którym nie będzie

Ty masz chyba totalny zakaz.

3. Data: 2017-06-18 12:58:12

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Ty masz chyba totalny zakaz.

Niby ns co?

4. Data: 2017-06-18 12:59:16

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Ty masz chyba totalny zakaz.

Niby na co?

5. Data: 2017-06-18 14:05:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> Niby na co?

Na życie. Normalne. W dodatku sam go sobie stawiasz...

6. Data: 2017-06-18 14:59:59

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Na życie. Normalne. W dodatku sam go sobie stawiasz...

A cóż Ty wiesz o moim życiu ponad to co ja sam napisałem?

7. Data: 2017-06-18 22:28:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> A cóż Ty wiesz o moim życiu ponad to co ja sam napisałem?

Wystarczy. Sam rozdźwięk z najbliższymi osobami - toż to tragedia.

8. Data: 2017-06-18 23:32:07

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Wystarczy. Sam rozdźwięk z najbliższymi osobami - toż to tragedia.

Ale nie ja byłem przyczyną rozdźwięku i wcale to a wcale nie czuję się
winnym tej sytuacji. Tragedię przeżywają dzieci... Chociaż pewnie nie
zdają sobie do końca sprawy z konsekwencji tego co się stało.
A ja czuję wreszcie po latach wspaniałą lekkość bytu. W zamian za oddani
i gotowość do największych poświęceń byłem oszukiwany i lekceważony. I
nie chciałem tego dostrzec bo bałem się, że zostanę porzucony i żadna
inna kobieta mnie nie zechce. Ta dla której odszedłem od pierwszej
rodziny mną gardziła i wykorzystywała moje seksualne uzależnienie od
niej. A wszystko z powodu braku poczucia własnej wartości, czego
przyczyną był nierozwiązany kompleks Edypa. Ale dzięki temu całemu
poniżeniu przebiłem pęcherz nieświadomości i odsłoniłem cały mechanizm
przemocy psychicznej, którym są obarczone rodziny i społeczeństwa.
Potrzebowałem takich kopniaków, którymi zeście mnie, wy kobiety,
obdzieliły. I jestem wam za to... wdzięczny. Tak, tak XL...

9. Data: 2017-06-19 02:11:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> [...]
> Potrzebowałem takich kopniaków, którymi zeście mnie, wy kobiety,
> obdzieliły. I jestem wam za to... wdzięczny. Tak, tak XL...

Nie rób z siebie męczennika, co? Oplatanie tych wszystkich pierdół o
seksualnej inicjacji dzieci z rodzicami nie jest zdrowe, delikatnie mówiąc.
O pedofilię Cię nie posądzam jednak, bo Ty po prostu jesteś mocno
szajbnięty - więc nie ma co się dziwić, że rodzinnie zostałeś spuszczony.
Dzieci nie powinny mieć takiego tatusia, sorry.
Wiesz, co sądzę? Że Ty po prostu masz nie po kolei. To nie Twoja wina, ale
i nikt nie ma obowiązku tego znosić. Szczególnie dzieci/wnuki. Żona
teoretycznie może i znosić powinna (w zdrowiu i chorobie, oraz ze cię nie
opuszczę), ale ze względu na dobro dzieci i wnucząt zrobiła co do niej
należy i Cię odizolowała. Bo szkodzisz. I tyle. Weź d... w troki i zarzuć
te swoje pierdoły i po...ne postępowanie i postaraj się odzyskać rodzinę.
Na ile jeszcze jest to możliwe - nie wiem. Przede wszystkim przestań pisać
w necie o intymnych szczegółach z życia swej rodziny, nawet jeśli są w
jakimkolwiek stopniu prawdziwe.
A wątpię.

10. Data: 2017-06-23 04:48:40

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> [...]

> sądzę? Że Ty po prostu masz nie po kolei. To nie Twoja wina, ale i
> nikt nie ma obowiązku tego znosić. Szczególnie dzieci/wnuki.

Przyjrzyj się XL swojej manipulacji i próbom przepychania na mnie
poczucia winy. Takie niby nie ale jednak...:-)

> Żona teoretycznie może i znosić powinna (w zdrowiu i chorobie, oraz
> ze cię nie opuszczę), ale ze względu na dobro dzieci i wnucząt
> zrobiła co do niej należy i Cię odizolowała.

A jednak... :-)

> Bo szkodzisz. I tyle.

A jednak... się nie mylę co do wszechwspółpracy i wszechspisku jajników
w osaczaniu mężczyzny, który ukazuje babski fałsz i obłudę.

> Weź d... w troki i zarzuć te swoje pierdoły i po...ne postępowanie i
> postaraj się odzyskać rodzinę. Na ile jeszcze jest to możliwe - nie
> wiem.

Ja wykazałem już wystarczająco dużo dobrej woli, ale wszystko odbija się
niczym groch od ściany, więc i moja cierpliwość ma swoje granice. Czekam
teraz na propozycje drugiej strony. Jeżeli wykaże gotowość do ustępstw
to możemy wrócić do stołu rokowań - ja wszelkie możliwe ustępstwa
poczyniłem.

> Przede wszystkim przestań pisać w necie o intymnych szczegółach z
> życia swej rodziny, nawet jeśli są w jakimkolwiek stopniu prawdziwe.

Kolejna próba narzucenia wizji świata widzianego wyłącznie oczami
kobiety bez próby poszukiwania wspólnych celów. Jesteś jak beton XL ale
i beton kruszeje na skutek oddziaływania środowiska. A co do publicznego
pisania o życiu intymnym mojej rodziny to mam niezbywalne prawo
przedstawiania go tak jak je ja widzę jeżeli dostrzegam nieprawidłowości
po to by porównać własne doświadczenie z doświadczeniami innych.
Dyskusja publiczna nad patologiami to niezbędny element składowy procesu
naprawczego tego co jest wadliwe.

> A wątpię.

Masz pełne prawo myśleć inaczej ale musisz się liczyć z konsekwencjami
niechęci do ugody i współdziałania z mężczyzną. Chyba, że Twój chłop to
tylko kalesony i jesteś zadowolona ze sprawowania nad nim pełnej władzy.
Jeżeli wystarcza Ci to satysfakcjonującego życia to ja nie zamierzam
tego zmieniać i tego samego (nie wtrącania się) oczekuję od Ciebie. Bo
to moje życie i moja odpowiedzialność za nie.

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin

Zakaz, mutacje i wychowanie.
Świat stoi na głowie
Belgowie pamiętają.
Iskry Boże