Zakładamy sekte

11. Data: 2008-09-01 22:47:12

Temat: Re: Zakładamy sekte
Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> No i gdzie podziałaby się nasza spontaniczność, różnorodność i
> nieskrępowanie, które tutaj mamy?
> :-(

Jednak mimo wszystko brakuje mi tu czegos, obcowania z inteligentnymi
ludzmi ktorzy maja ukształtowane poglady i potrafia je argumentowac.
To na pewno byłoby ekscytujace bo sami sobie podnosilibysmy poprzeczki i
jednoczesnie mowiac jestes osaczona wzrokiem i obecnoscia innych osob,
tu i teraz i mowisz do nich. To jest fajniejsze :D

=============
//-\\ || )) //-\\ ][\/][ | "Before we say something is out of
a...@p...onet.pl | that it's not IN this world"
=============

12. Data: 2008-09-01 23:00:07

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 wrote:

> [...]
> poprzeczki i jednoczesnie mowiac jestes osaczona wzrokiem i
> obecnoscia innych osob, tu i teraz i mowisz do nich. To jest

A po co Ci inteligentni? Będziesz się czuł wyobcowany. podnosiłbyś tylko te,
no... poprzeczki.

michał

13. Data: 2008-09-01 23:09:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 02 Sep 2008 00:47:12 +0200, adamoxx1 napisał(a):

> [...]
> jednoczesnie mowiac jestes osaczona wzrokiem i obecnoscia innych osob,
> tu i teraz i mowisz do nich. To jest fajniejsze :D

Owszem, to do mnie przemawia. jednak sprawa jest nie do zrobienia -
niemożliwe byłoby częstsze spotykanie się, niż np. raz w roku -
organizacyjnie nie do dogrania i w ogóle. Szkoda.
--
"Ludzki mózg jest zbyt skomplikowany, aby dał się poznać
samemu sobie... A gdyby taki nie był, byłby po prostu zbyt głupi, aby

14. Data: 2008-09-01 23:12:56

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Owszem, to do mnie przemawia. jednak sprawa jest nie do zrobienia -
> niemożliwe byłoby częstsze spotykanie się, niż np. raz w roku -
> organizacyjnie nie do dogrania i w ogóle. Szkoda.

Raz w roku to jedno spotkanie trwałoby pare tygodni.
No ja tez ubolewam ale jesli w swym otoczeniu wypatrze osoby ktore
nadaja na tych samych falach to może jakos rozpowszechnie ten pomysł.

=============

15. Data: 2008-09-01 23:23:17

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale to istny komunizm byłby!

Dlatego Jezusa nazywają pierwszym komunistą (znanym dość powszechnie). Bo
chrzescijaństwo powstało jako sekta żydowska - chyba nikt nie chce temu
zaprzeczać? A kto był guru? Jan - zwany Chrzcicielem czy Jezus?

16. Data: 2008-09-01 23:30:50

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"adamoxx1" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> jednoczesnie mowiac jestes osaczona wzrokiem i obecnoscia innych osob,
> tu i teraz i mowisz do nich. To jest fajniejsze :D

Mógłbyś nie przeskoczyć kolejnego podniesienia...
Auto - auto da fé....

17. Data: 2008-09-01 23:36:24

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> "adamoxx1" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> Mógłbyś nie przeskoczyć kolejnego podniesienia...
> Auto - auto da fé....

I o to chodzi, warto dobić do swoich limitow. Mimo wszystko bedziesz
wyzej niz gdybyś nie probował.

=============

18. Data: 2008-09-01 23:51:08

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I o to chodzi, warto dobić do swoich limitow. Mimo wszystko bedziesz
> wyzej niz gdybyś nie probował.

Niekoniecznie - to zależy od innych - możesz wyjść zdołowany jak nigdy...

19. Data: 2008-09-02 07:58:38

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:
> [...]
> dzieki czemu grono wybrańcow osiąga zawrotną predkosc postępu...
> Taka mini sekta :D o charakterze zamkniętym.

miałem kiedyś coś takiego. do tej pory mam - w odpryskach.
była to grupa znajomych, która po jakimś czasie, nie wiedzieć czemu,
nazwała się "kadrą". był czas, kiedy mieliśmy np ideę organizowania
miniwykładów dla nas wszystkich - organizował je ktoś z nas, albo gość z
zewnątrz.
odbyło sie kilka - o gombrowiczu, o manipulacjach w mediach, o zapisie
nutowym i o powstaniu warszawskim - bardzo ciepło to wspominam.

tęsknię za taką minisektą, ale obawiam się, że "to se ne vrati".
nas łączyła całą masa wspólnych przeżyć - "kadra" rodziła się,
dojrzewała, a teraz... powoli umiera. choć tzw "trzon kadry" - czyli
ojcowie założyciele, trzymają się razem. na tyle na ile pozwalają
odległości mierzone ramionami trójkąta, którego jeden wierzchołek jest
teraz w irlandii, jeden w anglii, a jeden w polsce.

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

20. Data: 2008-09-02 08:03:48

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Hmmm, a kto byłby guru? //zakładając, że pokonalibyśmy także trudności
> organizacyjne i odległość

oj te chęci jak na dłoni widoczne... :D

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

W kwestiach wiary nie może być żadnych kompromisów
Sprofanowano cmentarz żydowski w Wadowicach
Kto z grupy studiuje/studiował psychologię (lub pokrewne kierunki)?
życiorys pewnego SB-ka
jak niepostrzeżenie dorośliśmy