« poprzedni wątek | następny wątek » |
1. Data: 2008-11-10 19:27:59
Temat: Zakończenie kłopotu pt. "Uszkodzenie kuchenki mikrofalowej"...Witam,
kiedyś pytałem na grupie w sprawie uszkodzenia talerza kuchenki mikrofalowej
podczas podgrzewania.
Sprawa jest już zakończona i chciałem tutaj podziękować wszystkim
Grupowiczom, którzy starali się pomóc mi swoimi odpowiedziami.
I od razu chciałem napisać do Grupowiczów, którzy będą mieli taki problem
jak ja miałem.
Uszkodzenie (pęknięcie) takiego talerza podczas podgrzewania PODLEGA
GWARANCJI PRODUCENTA, przynajmniej w przypadku Panasonica. Nie były
potrzebne długotrwałe i bardzo kosztowne specjalistyczne eksportyzy szkła, z
którego wykonany był talerz (sugestia jednego z Grupowiczów). Talerz
zaniosłem do serwisu i po 2 tygodniach Panasonic przysłał nowy. Orzeczenie
brzmiało: "Talerz pękł na dwie idelanie pasujące do siebie części, bez
najmniejszego odprysku." + jakieś tam jeszcze opisy serwisu. Sprawa była
załatwiona w bardzo miłej atmosferze.
Dziękuję wszystkim i pozdrawiam
kn
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
Zobacz także
« poprzedni wątek | następny wątek » |