Zakrzyczeć historię

1. Data: 2016-09-11 09:52:53

Temat: Zakrzyczeć historię
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"- Miejsce to nazywane w przeszłości górą milczenia, mówi dziś głośno,
że to miejsce chrześcijańskie. Góra Ślęża jest świadkiem wieczności
narodu wobec przesłania dobrej nowiny - czytał w jego (prezydenta A.
Dudy) imieniu minister Szczerski."

Cały
tekst:http://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/1,35771,206
67943,prezydent-duda-sleza-to-miejsce-chrzescijanski
e-zdjecia.html#ixzz4JvoF3pt4

[...]

ecia.html#ixzz4JvoF3pt4>Nawet
za naszą biedną Ślężę się wzięli. I co Ty na to, Krzewicki, byłeś tam?

Ewa

2. Data: 2016-09-12 13:35:03

Temat: Re: Zakrzyczeć historię
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 11 września 2016 09:52:54 UTC+2 użytkownik FEniks napisał:
> [...]
ecia.html#ixzz4JvoF3pt4>Nawet
> za naszą biedną Ślężę się wzięli. I co Ty na to, Krzewicki, byłeś tam?

Nie byłem na proteście, ale gołym okiem widać, że się rezydentowi jak to by
ujął Łysiak (chrześcijanin chyba, ale autor "Pocztu królów bałwochwalców")
"something poj**ałoś".

3. Data: 2016-09-12 13:44:27

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ecia.html#ixzz4JvoF3pt4>Nawet
> za naszą biedną Ślężę się wzięli. I co Ty na to, Krzewicki, byłeś tam?

Nie byłem na proteście, ale gołym okiem widać, że się rezydentowi jeżeli nawet
nie, jak to by ujął Łysiak (chrześcijanin chyba, ale autor "Pocztu królów
bałwochwalców") "something poj**ałoś", to co najmniej niewiele z ducha polskości
rozumie, a to co rozumie, rozumie jednostronnie. Chyba wysiada z patriotyzmu
na przystanku "religia".

4. Data: 2016-09-12 15:41:29

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ecia.html#ixzz4JvoF3pt4>Nawet
> za naszą biedną Ślężę się wzięli. I co Ty na to, Krzewicki, byłeś tam?

Obudzili się czym jest zło katolickie, przecież to pierwszy system totalitarny gorszy
od komunizmu bo bardziej dziki, nawiększy zbordniarz ludzkości , więc masz dokładnie
wszystkie mechanizmy jak w partii bolszewickiej bo chołota ze strachu przed
wolnością nam to skrajne zło sprowadziła wiocha z lepianki talibskiej wygrażająca
cywilizowanemu światu, a totalitaryzm to totalne zawłaszczanie wszystkiego, ludzie
już w piłkę nie mogą grać bo

http://www.nowiny24.pl/wiadomosci/jaroslaw/a/animato
r-z-wiazownicy-stracil-prace-bo-podczas-procesji-gra
li-w-pilke,10075572/

5. Data: 2016-09-12 18:55:20

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.09.2016 o 13:44, Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]
> rozumie, a to co rozumie, rozumie jednostronnie. Chyba wysiada z patriotyzmu

Rezydent chyba sam powstydził się swoich słów i posłał do odczytania
swojego człowieka. Albo przestraszył się planowanego protestu neopogan.

Ewa

Mistrz i delfiny
Legion św. Ekspedyta. Czy znów zapłoną stosy książek?
No i d*pa cycki...
Plucie...
efekt włażenia w dupę każdemu