Zakwasy

1. Data: 2004-02-29 10:03:25

Temat: Zakwasy
Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
nabawilem sie zakwasow lydek. Co robic zeby to minelo? Rozciaganie malo co
daje.

2. Data: 2004-02-29 10:25:09

Temat: Re: Zakwasy
Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hektor napisał:
> nabawilem sie zakwasow lydek. Co robic zeby to minelo? Rozciaganie malo co
> daje.

spróbuj maści BenGay

--
best regards,
scream (at)w.pl

3. Data: 2004-02-29 10:36:16

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

> spróbuj maści BenGay

Hmmmmmm :)
A nie wystarczy zwykla rozgrzewajaca?

4. Data: 2004-02-29 10:41:57

Od: "involve" <b...@u...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmmmmmm :)
> A nie wystarczy zwykla rozgrzewajaca?

wystarczy, nawet masaż obolałych członków...

osobiscie polecam herbatke z czarnego bzu :-)

Pozdr.

5. Data: 2004-02-29 10:51:00

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

> wystarczy, nawet masaż obolałych członków...

Tak boli ze dotknac nie moge. Chodze jakby ktos mnie w tylek kopnal :)

> osobiscie polecam herbatke z czarnego bzu :-)

Nie wiem czy znajde:) Moze jeszcze jakas alternatywa? Goraca kapiel?

6. Data: 2004-02-29 11:22:44

Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak boli ze dotknac nie moge. Chodze jakby ktos mnie w tylek kopnal :)

ja zawsze na zakwasy proponuje ponowny trening;)a jak tak bardzo bola..to
bol zlagodzi goraca kapiel, piwko, jakas rozgrzewajaca masc..;)jutro bedzie
lepiej;)

7. Data: 2004-02-29 12:27:57

Od: woo-cash <w...@W...konto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda <m...@p...onet.pl> był(a) tak miła/y i napisał(a) w
wiadomości <c1si2b$1ma$1@sunflower.man.poznan.pl> datowanej nie 29. lutego
2004 12:22:

> ja zawsze na zakwasy proponuje ponowny trening;)

Ja również polecam tę metodę. Klin klinem! A uzależnienie jest niegroźne.
;-)

Pozdrawiam,
Woo.

--
= Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash = "Prawda jest jak dupa.
= = Każdy ma swoją."

8. Data: 2004-02-29 13:28:11

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

> ja zawsze na zakwasy proponuje ponowny trening;)a jak tak bardzo
> bola..to bol zlagodzi goraca kapiel, piwko, jakas rozgrzewajaca
> masc..;)jutro bedzie lepiej;)

Masc byla, ponowny trening tez, prysznic byl ale widze ze trzeba
posciedziec w goracej wodzie:) I piwko tez musze sie o to postarac:)
Najlepiej grzanca sobie zrobie i zobacze czy pomoglo.
Za rady dzieki.

9. Data: 2004-02-29 16:20:11

Od: "involve" <b...@u...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja zawsze na zakwasy proponuje ponowny trening;)
wiesz co to jest zakwas? wlasnie po to istnieje aby nie doprowadzac do
dalszego wysilku miesniowego, w efekcie przepalenia wlokien.
moze chodzilo Ci o streaching, tylko nie znasz sie na tym?
> bol zlagodzi goraca kapiel
to prawda...
> piwko,
ja bym nie popadal w skrajnosc, piwo zle wplynie na stezenie glutaminy w
miesniach.
> jakas rozgrzewajaca masc..;)
jakas.. to widac ze nie wiesz wogole jakie sa masci ;]
> jutro bedzie lepiej;)
moze, ale nie musi, to zalezy od szybkosci utleniania kwasu mlekowego
spowrotem w substrat.

pozdr.

10. Data: 2004-02-29 16:22:57

Od: "involve" <b...@u...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> posciedziec w goracej wodzie:) I piwko tez musze sie o to postarac:)
> Najlepiej grzanca sobie zrobie i zobacze czy pomoglo.

Ja bym nie mylil tego pojecia (czyt. zakwasu) z przetrenowaniem, to odrebne
konsekwencje, o innym podlozu prowadzenia leczenia.

poczytaj o zakwasach na stronach sportowych, kulturystyczncy - informacji na
ten temat jest multum.

Pozdr.

CLINICAL ENDOCINOLOGY - Ksiązka
[Wrocław] Szukam lekarza TMC
Łuzczyca na głowie
Witam i pytam ze strachem...
Problem ginekologiczny i bakteriologiczny