1. Data: 2018-11-15 11:41:37

Temat: Żal mi narodowców i konserwatystów. Naprawdę
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

http://thefad.pl/aktualnosci/zal-mi-narodowcow/

"Żal mi, bo nie zdobyli na tyle wykształcenia, żeby ogarnąć swoje emocje
rozumem, żeby swoje frustracje przepracować, żeby coś zrobić dobrego w
życiu, bo przeważnie starość takich ludzi bywa bardzo trudna - bilans
wtedy wychodzi ujemny, człowiek ma pretensje do siebie, rodziców i
społeczeństwa, staje się roszczeniowy i przybiera postawy odwetowe, może
nawet wchodzi często w konflikt z prawem i ląduje w poprawczaku (przed
16 r.ż.) albo w więzieniu. Wychodzi stamtąd jeszcze bardziej umocniony w
swoich przekonaniach, czuje, że ma misję "zbawienia kraju ojczystego",
że powinien walczyć, niszczyć wszystkich, którzy nie pasują do jego
układanki, którzy wierzą w wartości wywalczone w liberalnych
demokracjach parlamentarnych, a nie w ulicę, rewolucje i podobne rzeczy.
Przede wszystkim mają bardzo małe zasoby radzenia sobie na co dzień,
więc wolą wszelkie święta, rocznice, gdzie można rozładować nagromadzone
latami negatywne emocje, pokrzyczeć, dać komuś w ryj, jak sami zresztą
mówią. Posługując się hejtem często angażują się za pieniądze dla rządów
prawicowych, które rzekomo chcą ich resocjalizować, a tak naprawdę
korzystać z ich potencjalnej masy społecznej dla przeprowadzenia
zupełnie innych celów (np. wyprowadzenia Polski z UE), o czym nie mają
narodowcy pojęcia, że są celowo wykorzystywani i zarazem kryci przez
władze aktualnie rządzące."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr