Zalalem sasiadowi mieszkanie - co na to ubezpieczenie?

1. Data: 2001-06-22 01:55:32

Temat: Re: Zalalem sasiadowi mieszkanie - co na to ubezpieczenie?
Od: "Greta" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jarek P. <j...@p...onet.pl> >
> Na skutek awarii pralki zalalo sasiadowi lazienke. Mieszkanie sasiad ma
> ubezpieczone, zastanawiam sie, czy jednak ubezpieczyciel nie zechce
sciagnac
> naleznosci ze mnie jako winowajcy. Zalanie oczywiscie nie bylo celowe,
> pralka byla stara, nastapilo na skutek jej awarii - co o takiej sytuacji
> mowia przepisy?

Parę lat temu zalałam sąsiadowi cały pokój. Sąsiad był ubezpieczony w PZU,
ja nigdzie. Dostał odszkodowanie, ode mnie chcieli jego zwrot, ale
zignorowałam wezwanie i dali mi spokój :)

1. Data: 2001-06-22 09:23:26

Od: "Wojciech Gołąbowski" <v...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Greta" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ja nigdzie. Dostał odszkodowanie, ode mnie chcieli jego zwrot, ale
> zignorowałam wezwanie i dali mi spokój :)

Gorzej będzie, gdy Ci wyliczą z karnymi odsetkami... :)

Wojtek
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl/

1. Data: 2001-07-22 16:24:23

Od: "jacki" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiedziałeś, że to stara pralka. Więc nie jest to przypadek losowy.
To tak jakbyś jechał samochodem bez hamulców.

1. Data: 2001-07-23 07:43:59

Od: "Karol" <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Freddi <f...@f...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3b1fa10c$...@n...vogel.pl...
> Calgoniku sie nie uzywalo, co?

Nie znam nikogo kto uzywa. A jakos pralki nie ulegaja takim uszkodzeniom jak
pokazane w reklamach :-))

Karol

Hej!
Domy z Bali.
Sauny finskie; Łaznie parowe; Sauny na podczerwien
Kup mieszkanie w Hiszpanii
chuj